PayPo nawiązało współpracę z Gandalf.com.pl

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

PayPo nawiązało współpracę z Gandalf.com.pl

Udostępnij:

PayPo ogłasza współpracę z kolejnym bardzo ważnym partnerem. Do grupy sklepów korzystających z odroczonych płatności polskiego fintechu właśnie dołączył e-commerce Gandalf.com.pl.

Płatności odroczone w wykonaniu PayPo niosą same korzyści. Sklepom online dają możliwość dynamicznego zwiększenia obrotów, a ich klientom – spłaty zakupu w ciągu 30 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Cieszy nas to, jak odroczone płatności, tak popularne w krajach Europy Zachodniej, przekonują do siebie polskich konsumentów. Ogłoszona właśnie współpraca ze sklepem Gandalf może tę tendencję tylko wzmocnićpodkreśla Tomasz Hadzik, wiceprezes i udziałowiec PayPo.

Założony w 2004 r. sklep internetowy Gandalf.com.pl przeszedł długą drogę od ambitnej księgarni internetowej do wielobranżowego sklepu online. Dziś zaspokaja nie tylko najbardziej wymagające czytelnicze gusta, ale również daje dostęp do bardzo szerokiej bazy audiobooków, filmów, muzyki, puzzli, gier i zabawek największych światowych producentów. Gandalf to również drogeria, sprzedająca perfumy i kosmetyki.

Łącznie do dyspozycji Klientów łódzkiego e-commerce’u jest ponad 300 tys. produktów. W 2019 r. sklep uruchomił nową odsłonę swojej witryny internetowej, szybko zyskując uznanie rynku: z wynikiem 84,47% zajął on 3. miejsce w kategorii Księgarnie Internetowe badania „Wzorowe sklepy internetowe 2020” (grudzień 2019) przeprowadzonego przez Polski Instytut Badań Jakości i miesięcznik Komputer Świat.

Naszą misją jest ułatwienie zakupów naszym Klientom. To oznacza, że nie tylko staramy się dać im dostęp do jak najbogatszej oferty produktowej za pośrednictwem www.gandalf.com.pl, ale również wspieramy ich na każdym etapie procesu zakupowego. Udostępnienie im płatności odroczonych PayPo to dla nich większy wybór metod płatności i możliwość korzystania z nowoczesnej, wygodnej i bezpiecznej formy płacenia nawet w sytuacji braku bieżącej płynności. Wierzymy, że w ten sposób odpowiadamy na rosnące oczekiwania naszych Klientów i przyczyniamy się do poprawy poziomu ich satysfakcji – powiedziała Anetta Wilczyńska, PrezesGandalf.com.pl.

Duży potencjał do zagospodarowania

Wartość polskiego rynku e-commerce to dziś ponad 51 mld zł, a jego dynamika wzrostu, jedna z największych na świecie, może nasz kraj w perspektywie kilku lat zbliżyć do trzycyfrowej wartości. Jedną z sił napędowych tego rynku jest rozwój płatności. W tym obszarze inaczej niż w Europie Zachodniej nadal stosunkowo małą popularnością cieszą się płatności odroczone. Według raportu e-Commerce Polska tylko 7% Polaków korzystało z tej metody płatności. PayPo widzi swoją szansę w procesie naturalnego podążania polskiego rynku za zachodnimi standardami (w Europie Zachodniej udział odroczonych płatności w transakcjach internetowych wynosi 15-30%). Dziś jako bezapelacyjny lider tego rozwiązania w kanale internetowym w Polsce chce dotrzeć do jeszcze większej liczby sklepów i klientów.

Konsekwentnie pracujemy nad większą penetracją odroczonych płatności w Polsce. Mamy już 200 tys. klientów transakcyjnych, co czyni nas bezsprzecznie największym podmiotem oferującym to rozwiązanie dla sklepów internetowych w Polsce, ale nasze ambicje sięgają jeszcze wyżej. W 2020 roku zamierzamy obsłużyć odroczone płatności warte co najmniej 500 mln zł. W nowej rzeczywistości odnotowujemy duże wzrosty w wybieralności usługi PayPo, nie chodzi tu tylko o aspekt  finansowania. Bezdotykowa formuła płatności PayPo jest przede wszystkim bezpieczna, a model polegający na płatności „Po” posiada korzyści wciąż tak powszechnie wybieranej formy płatności COD – dodał Tomasz Hadzik.