make-up i inne zanieczyszczenia wyłącznie za pomocą wody, znalazła się w finale
SevenVentures Pitch Day, jednego z najważniejszych konkursów dla startupów na świecie.
Firma będzie walczyć o 3-milionowy kontrakt na reklamę telewizyjną i internetową.
Na zdjęciu: Monika Żochowska i Ewa Dudzic, założycielki GLOV
SevenVentures Pitch Day odbędzie się w czwartek 26 października podczas międzynarodowej konferencji DLD w Berlinie. Zwycięzca otrzyma pełen pakiet usług świadczonych przez SevenVentures oraz ProSiebenSat.1 Group, 3 mln euro do wykorzystania na reklamy telewizyjne, 40 tys. na stworzenie własnego spotu reklamowego oraz 200 tys. na marketing internetowy. Wygrana daje nowe możliwości dotarcia do szerokiego grona klientów i może znacząco wpłynąć na rozwój firmy oraz wzrost rozpoznawalności marki. Według magazynu Forbes SevenVentures Pitch Day jest jednym z najważniejszych konkursów dla startupów na świecie.
Do finału zakwalifikowały się cztery firmy. Wśród nich znalazła się polska, wielokrotnie nagradzana spółka Phenicoptere, producent bestsellerowych rękawiczek GLOV, które, dzięki innowacyjnym włóknom wykonanym w nanotechnologii, usuną nawet najmocniejszy makijaż i inne zanieczyszczenia wyłącznie za pomocą wody. Polska firma będzie konkurować z Colibri Cosmetics, produkującą naturalne kosmetyki tworzone wyłącznie z naturalnych, wegańskich składników, spółką Hafervoll, twórcą ręcznie robionych batonów, które nie mają w swoim składzie żadnych sztucznych składników, a także firmą RISE Brewing, oferującą „zaparzaną” na zimno kawę organiczną w puszce, dystrybuowaną w Stanach Zjednoczonych.
W składzie tegorocznego jury znajdą się: Florian Pauthner, dyrektor zarządzający SevenVentures oraz Joko Winterscheidt, prezenter telewizyjny, który regularnie inwestuje w startupy. Po rundzie czterominutowych prezentacji wygłoszonych przez finalistów, jury będzie miało okazję zadać własne pytania. Dodatkowo wszystkie produkty zostaną zaprezentowane podczas konferencji DLD, dzięki czemu wszyscy uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję zapoznać się z nimi, a następnie oddać głos na swojego faworyta. O część rozrywkową zadba tegoroczny gospodarz
Pitch Day – Steven Gätjen, popularny prowadzący programy telewizyjne oraz Sophia Thiel, niemiecka influencerka i kulturystka.
Startupom rzadko kiedy brakuje nowych pomysłów czy kreatywności w zdobywaniu nowych klientów. Ich głównym problemem pozostaje jednak brak budżetu reklamowego, który pozwoliłby im wyróżnić się na tle konkurencji i przekonać nowych nabywców do zakupu ich innowacyjnych produktów. Dzięki Media-for-Equity młode firmy mają szansę na zdobycie czasu reklamowego w kanałach grupy ProSiebenSat.1 w zamian za akcje spółki lub przychody. Ten model inwestycyjny przyczynił się do sukcesu wielu firm, m.in. Lieferando, JustFab czy About you i znaczącego wzrostu ich rozpoznawalności.
The SevenVentures Pitch Day odbywa się co roku od 5 lat. Zwycięzcami poprzednich edycji są Cashboard, GetYourGuide czy Popsa.