PicAds.pl – innowacyjny sposób wykorzystania zdjęć w Internecie

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Ponad 20 procent zawartości stron WWW i portali internetowych to zdjęcia. W sieci krążą miliony fotografii, na których znaleźć można praktycznie wszystko. Przeglądając kolejne obrazy często zwracamy uwagę na jakiś szczegół – drobiazg, który wpada nam w oko…

Ponad 20 procent zawartości stron WWW i portali internetowych to zdjęcia. W sieci krążą miliony fotografii, na których znaleźć można praktycznie wszystko. Przeglądając kolejne obrazy często zwracamy uwagę na jakiś szczegół – drobiazg, który wpada nam w oko. Chcąc go później odszukać narażamy się na konieczność obejrzenia tysięcy podobnych produktów. Dzięki nowemu serwisowi picAds.pl nie musi to być żmudne i trudne.


picAds to innowacyjne rozwiązanie reklamowe, która umożliwia wykorzystanie każdego zdjęcia jako skutecznego nośnika reklamowego. System pozwala na reklamowanie produktów podobnych do tych prezentowanych na zdjęciach. Wystarczy najechać kursorem myszki na fotografię, aby zobaczyć szczegóły wskazanego produktu. Dzięki temu Klienci nie są atakowani wyskakującymi reklamami czy bannerami, lecz sami mogą wybrać te elementy, które są dla nich interesujące. Umożliwia to wykorzystanie praktycznie każdego zdjęcia do promocji danego produktu. Odpowiednie oznaczenie dowolnego obrazu tak, by stało się skuteczną reklamą, zajmuje zaledwie kilka minut. Potem każdy będzie sam mógł wybrać interesujący go produkt i od razu otrzyma o nim informacje bez konieczności długiego szukania informacji w sieci.

Prostota działania i brak agresywnych form reklamowych sprawiają, że zdjęcia picAds doskonale pasują do wielu dotychczas nie w pełni wykorzystywanych reklamowo obszarów Internetu – w tym blogów czy serwisów plotkarskich. Efektywny sposób przekazu – wykorzystanie praktycznie nieograniczonej ilości już istniejących zdjęć  – pozwala nie tylko na przyciągnięcie uwagi potencjalnych Klientów, ale także ich zaangażowanie. Dzięki natychmiastowemu dostępowi do wymarzonego produktu mogą oni szybko podjąć decyzję o ewentualnym zakupie.

Wprowadzony system jest także przyjazny dla reklamodawców – dzięki zastosowaniu systemu CPC (ang. cost per click) unikają oni niebezpieczeństwa ponoszenia niepotrzebnych kosztów. Pozwala to im na płacenie tylko za otwarcie strony przez tych, którzy są rzeczywiście zainteresowani danym produktem. picAds umożliwia także zarabianie wszystkim tym, którzy zdecydują się umieścić na swoich stronach czy blogach oznaczone zdjęcia. Za każdą osobę, która przejdzie do promowanego produktu, właściciel strony otrzyma określoną kwotę. Zasada jest prosta – im większy ruch, tym większe wynagrodzenie.

picAds umożliwia zupełnie nowe, innowacyjne korzystanie z milionów zdjęć dostępnych w Internecie. Mechanizm „najedź – zobacz” rewolucjonizuje sposób dotarcia do odbiorcy z reklamą produktu czy marki – jest bardziej angażujący i celowy, a równocześnie mniej inwazyjny niż tradycyjne formy reklamy internetowej.

Mimo stawiania dopiero pierwszych kroków projekt picAds został już doceniony przez ekspertów – zajął pierwsze miejsce w konkursie zacznij.biz organizowanym przez PKPP Lewiatan i Lewiatan Business Angels. Projekt był także finalistą konkursu StartUp Fest organizowanego przez Agorę S.A.

źródło: informacja prasowa