Co to oznacza dla klientów? Dzięki APPETIQ każdy gość może wygodnie zająć miejsce, pobrać aplikację i wysłać swoje zamówienie do baristów. APPETIQ pozwala na złożenie zamówienia i realizację płatności, dzięki czemu goście mogą skupić się na rozmowie i czasie spędzonym w kawiarni bez biegania po kolejną filiżankę ulubionego espresso.
APPETIQ jest startupem założonym przez Łukasza Kosmana i Jakuba Wojtczaka, dwóch byłych pracowników agencji K2 Internet, później związanych z branżą internetową, m.in. serwisem Audioteka.pl. APPETIQ oferuje swoim użytkownikom wygodę zamawiania do stolika przez aplikację na urządzenia iOS i Android z wbudowaną piękną galerią zdjęć menu oraz płatnościami mobilnymi.
“Naszą misją jest stworzenie idealnego system do obsługi klienta w gastronomi” – mówi Łukasz Kosman, CEO APPETIQ. “Zajmujesz miejsce, zamawiasz, dobrze się bawisz ze znajomymi, a po wszystkim wychodzisz. Bez czekania, bez kolejek. Wygodnie i na Twoich warunkach. Tak wyobrażamy sobie obsługę w lokalu, który dobro klienta stawia na pierwszym miejscu. Cieszymy się z wdrożenia w F30, bo jest to właśnie takie wyjątkowe miejsce, gdzie każdy klient jest najważniejszym gościem” – dodaje Kosman.
APPETIQ to ogromne udogodnienie dla klientów F30. „APPETIQ to duże ułatwienie dla naszych gości w składaniu zamówień” mówią Piotr Czaja i Hubert Massalski, właściciele Kawiarni F30. “Dzięki APPETIQ goście mogą oglądać galerię zdjęć wszystkich naszych potraw i odkrywać nowe pozycje w menu”.
F30 jest pierwszym lokalem, gdzie można skorzystać z aplikacji APPETIQ. “Jeszcze we wrześniu planowanych jest pięć nowych lokalizacji w Warszawie, w tym otwarcie APPETIQ w znanej sieci burgerowni” wspomina Kosman. “Chcemy zrewolucjonizować sposób w jaki ludzie zamawiają w swoich ulubionych lokalach. Uber dla restauracji? Tak, to jest nasz cel” – śmiało dodaje CEO APPETIQ.