20 maja w Poznaniu odbędą się pierwsze w Polsce Targi eHandlu. 80 dostawców usług i rozwiązań wspomagających handel w Internecie, 600 przedstawicieli sklepów internetowych w roli zwiedzających to cel organizatora Targów – Fundacji Polak 2.0.
Czy kojarząca się ze “starym biznesem” formuła targowa może być atrakcyjną formą prezentacji oferty firm doskonale znających potencjał Internetu?
– Organizujemy Targi eHandlu po to, aby rozwiązać problem właścicieli wielu sklepów internetowych. Problem ten nie różni się zbytnio od problemu zwykłego konsumenta uzbrojonego w dostęp do Internetu. Ilość rozwiązań i usług dla handlujących w Internecie jest ogromna, wybór optymalnego dostawcy nie jest łatwy. Targi to idealna platforma do fizycznego spotkania się, wymiany doświadczeń, potrzeb i oczekiwań. Dobre decyzje biznesowe nie mogą opierać się wyłącznie na opiniach wyczytanych na forach dyskusyjnych czy analizie strony internetowej dostawcy – twierdzi Prezes Fundacji, Adam Zygadlewicz.
Na poznańskiej przestrzeni targowej zaprezentują się dostawcy platform do ehandlu, oprogramowanie, porównywarki cen, agencje pozycjonerskie, programistyczne, reklamowe, dostawcy usług kurierskich, wsparcie sprzedaży na allegro czy przez telefon komórkowy. Będzie można poznać zarówno ludzi stojących za najważniejszymi w Polsce rozwiązaniami ecommerce, jak i ich plany na przyszłość. Swoją obecność potwierdziły już m.in.: Contium, Divante, home.pl, IAI, InPost, iStore.pl z Grupy Allegro, Nokaut, Ogicom i Siódemka oraz 50 innych wystawców. Zachętą do odwiedzenia Targów mają być ekskluzywne oferty wystawców oraz inne atrakcje przygotowane przez organizatorów.
Targi eHandlu odbędą się w piątek, 20 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w pawilonie 11. Wszystkie informacje na temat Targów – w tym na bieżąco aktualizowaną lista wystawców – można znaleźć na stronie www.targiehandlu.pl. Za pośrednictwem strony internetowej można pobrać bezpłatny bilet dla zwiedzających oraz dokonać zakupu stoiska.
Targi eHandlu nie są pierwszą inicjatywą Fundacji związaną z branżą ecommerce. Od 2009 roku Fundacja organizuje Shopcamp, czyli cykliczne, ogólnopolskie konferencje nastawione na wymianę doświadczeń związanych z prowadzeniem handlu w Internecie. Sfilmowane prezentacje z Shopcampów dostępne pod adresem www.shopcamp.pl/video stanowią jedne z najbardziej popularnych materiałów instruktażowych dla zaczynających przygodę z e-handlem w polskiej sieci.
źródło: informacja prasowa