Pierwsze wydarzenie organizowane przez ImpactCEE w 100 proc. online

Dodane:

Marta Wujek Marta Wujek

Pierwsze wydarzenie organizowane przez ImpactCEE w 100 proc. online

Udostępnij:

Dosłownie z dnia na dzień zmieniła się nasza rzeczywistość i sposób patrzenia na świat – jako pracodawcy, pracownika i konsumenta. Ujawniło się również wiele słabych ogniw w obecnie stosowanych modelach biznesowych oraz społecznych. W odpowiedzi na obecną sytuację ImpactCEE przygotował pierwsze wydarzenie w 100 proc. online, które odbędzie się 3 czerwca.

Jak czytamy na stronie wydarzenia, podczas Impact re:action przyjrzymy się szczegółowo nie tylko procesom wytwarzania produktów w poszczególnych branżach, ale również sposobom dostarczania podstawowych usług publicznych, takich jak opieka zdrowotna czy edukacja.

Organizatorzy przygotowali 2 godzinny stream ze studia live, video, podcasty i raporty, warsztaty online oraz dodatkowe materiały, które będą dostępne online przez cały rok.

Trzy główne ścieżki tematyczne to: borderless science, next health oraz digital economy. W ich ramach będą poruszane takie zagadnienia jak:

Zdrowie:

  • Jakie działania należy podjąć na szczeblu regionalnym, aby zwiększyć aktywność MŚP i firm biofarmaceutycznych w dziedzinie innowacji w zdrowiu?
  • Jak powinniśmy stymulować badania i rozwój w biotechnologii?
  • Jak zbudować ekosystem łączący naukę, finansowanie i infrastrukturę?
  • Jak skutecznie zarządzać sektorem zdrowia?

Cyfryzacja nauki:

  • Przykłady, trendy i rozwiązania dla każdego poziomu szkolnictwa wyższego od studenta w sieci, przez cyfrowe uniwersytety, aż po krajowe strategie.
  • Wirtualne kampusy i zdalna kolaboracja
  • Koncept “Open science” i kooperacja akademicka
  • Case studies: trendy globalne, narodowe strategie i sposoby wdrażania
  • Rola partnerstw publiczno-prywatnych

Cyfryzacja gospodarki:

  • Jak obecna sytuacja epidemiologiczna wpływa na przyspieszenie cyfrowej transformacji gospodarki w Polsce – analiza wybranych obszarów, z uwzględnieniem bankowości, e-commerce, przemysłu, branży motoryzacyjnej i energetycznej, usług, e-learningu oraz telemedycyny.
  • Kierunki dalszego rozwoju – czyli co zrobić, by działania podjęte w przyspieszonym tempie nie tylko utrwalić, ale też wykorzystać do następnego etapu rozwoju firmy i sektora?
  • Rekomendacje – strategie biznesowe na okres po pandemii.