Klienci z polecenia
Rafał Namieciński, manager w Firmao, wyjaśnia, że jednym z głównych celów łódzkiej spółki jest znalezienie się na liście czołowych producentów systemów biznesowych IT, które oferują m.in. Salesforce, Zoho, Microsoft i SAP. Póki co, z usług przedsiębiorstwa korzysta piętnaście tysięcy użytkowników z Polski i ze świata. – Każdy kolejny klient decydujący się na zmianę jednego z powyższych software’ów na Firmao przybliża nas do tego celu – dodaje.
Namieciński chwali się, że przez ponad pięć lat zespół stojący za przedsięwzięciem regularnie otrzymuje za pośrednictwem serwisu Opineo jedynie pozytywne komentarze internautów oceniających projekt. Dzięki temu, zdaniem managera, Firmao osiągnęło „efekt kuli śnieżnej” i pozyskuje nowych klientów przeważnie przez polecenia. Mimo to, łódzka spółka nie zamierza zwalniać tempa i wkrótce wyda kolejną, udoskonala wersję oprogramowania, a także zamierza wejść na nowe rynki.
Dwa warianty oprogramowania
Rozwiązanie oferowane przez Firmao ma przypaść do gustu konsumentom przede wszystkim dlatego, że łatwo je skonfigurować i dopasować do indywidualnych potrzeb. – Organizacja pracy w firmach jest bardzo różna. Managerowie i właściciele firm poszukują więc oprogramowania, które będzie można dostosować do charakteru pracy, a nie na odwrót – mówi Namieciński.
I tak, użytkownicy korzystający z Firmao mogą zdecydować się na dwa warianty systemu: pierwszy – działający w chmurze (Saas), a drugi – instalowany na serwerze. Niezależnie od tego, którą opcję wybierzemy, każda z nich posiada narzędzia służące do zarządzania przedsiębiorstwem m.in.: system CRM, raportowanie, zarządzanie projektami i zadaniami, ewidencja czasu pracy, obsługa magazynu i uproszczona księgowość KPiR.
Firmao dla większych podmiotów
Rafał Namieciński wyjaśnia, że podmiotami, które głównie korzystają z usług łódzkiej spółki są małe i średnie przedsiębiorstwa, praktycznie z każdej branży. Wkrótce, wraz z pojawieniem aktualnej wersji software’u, oferta Firmao będzie dedykowana także większym firmom. Manager chwali się, że podczas ostatnich targów Cebit, zespołowi stojącemu za projektem udało się nawiązać współpracę z jednym z wiodących holenderskich operatorów telefonii voip. Startupowcy spodziewają się kolejnych sukcesów.