PinMeTo oferujący marketingową platformę typu SaaS właśnie pozyskał 2 mln euro

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

PinMeTo oferujący marketingową platformę typu SaaS właśnie pozyskał 2 mln euro

Udostępnij:

Startup PinMeTo dzięki swojej platformie umożliwia obsługę działań marketingowych. Właśnie pozyskał 2 mln euro inwestycji.

Klienci szukają bezpośredniego kontaktu

Jak wynika z raportu „Software House 2020”, od początku pandemii ruch w polskim Internecie wzrósł  o 30%. Gdy dostęp do urzędów, firm czy fizycznych sklepów jest ograniczony bądź w ogóle niemożliwy, to kluczowe staje się zapewnienie ciągłości funkcjonowania tych podmiotów właśnie za pomocą Internetu. Rosnąca liczba zapytań od klientów, poszukujących informacji o otwartych punktach, ich godzinach funkcjonowania czy dostępnej ofercie, wymaga zastosowania systemów automatyzujących tę komunikację.

Już w 2017 roku Chatbots Magazine szacował, że firmy mogą obniżyć koszty obsługi klienta nawet o 30%, wdrażając rozwiązania konwersacyjne, takie jak wirtualni agenci i chatboty. Teraz tym bardziej nie ma od nich odwrotu.

– COVID-19 przyspieszył rozwój trendów związanych z digitalizacją. Firmy, które zainwestują w swoją  cyfrową transformację teraz, korzyści będą czerpać również po zakończeniu pandemii w postaci  większej liczby lojalnych i zaangażowanych w życie marki klientów. Kluczowe stają się więc  profesjonalna obsługa klientów i zadbanie o swoją widoczność w Internecie – mówi Eugeniusz Lonski,  Prezes ZarząduPinMeTo w Polsce.

Centrum dowodzenia obecnością w Internecie

PinMeTo to szybko rozwijający się startup typu SaaS. Stworzona przez tę firmę innowacyjna platforma  umożliwia prowadzenie szerokich działań marketingowych w Internecie. Z poziomu jednego miejsca  pozwala zarządzać kanałami w social mediach, aktualizować informacje i publikować wpisy w  serwisach mapowych czy wyszukiwarkach. Platforma agreguje również wszystkie komentarze,  recenzje czy opinie z różnych serwisów internetowych (np. Google, Facebook, Instagram czy Trustpilot), wysyła powiadomienia o nich i pomaga w delegowaniu zadań wewnątrz zespołu.

Podczas pandemii COVID-19 wiele marek, szczególnie tych, które posiadają wiele fizycznych lokalizacji, zmagało się z bardzo czasochłonnym zadaniem aktualizowania informacji na przykład o godzinach otwarcia czy obowiązujących obostrzeniach w danych punktach. Dzięki PinMeTo firmymogą usprawnić ten proces i sprowadzić go do jednego kliknięcia.

W PinMeTo zainwestowały właśnie Cloud Capital i SpintopVentures. Zastrzyk finansowy w postaci 2  mln euro firma wykorzysta do kontynuowania szybkiego wzrostu zarówno poprzez otwieranie  oddziałów na nowych rynkach, jak i rozbudowę obecnych biur. W tym momencie posiada swoje  przedstawicielstwa w Polsce, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Rumunii i Portugalii.