Polsce rozpoczęła się piwna rewolucja, a PINTA zasłynęła z dobrego piwa warzonego przez ludzi znanych z imienia i nazwiska – z najlepszych dostępnych składników, w oparciu o autorskie receptury i uczciwe metody.
– Od początku piwnej rewolucji wierzyliśmy w siłę społeczności zgromadzonej wokół marki PINTA. To dlatego zdecydowaliśmy się na zwrócenie się do miłośników naszych piw i zaprosiliśmy ich do udziału w naszym nowym przedsięwzięciu, jakim jest PINTA Barrel Brewing. Tak wielkie i hojne wsparcie naszych planów to jest prawdziwy piwny sztos! – podsumował Ziemowit Fałat, współtwórca Browaru PINTA sp. z o.o. i współtwórca konceptu PINTA Barrel Brewing SA.
Dzięki kampanii crowdfundingowej zbudują browar, który kompleksowo wypełni niszę na rynku – piwa starzone w drewnianych beczkach, piwa dzikie i kwaśne style, piwne eksperymenty – spełniające oczekiwania koneserów. Wykorzystując tradycyjne metody warzenia i dębowe beczki po winie, bourbonie, rumie czy whisky, wzbogacą smak i aromat mocnego piwa. Skupią się na warzeniu krótkich, limitowanych serii piw, które będą konkurowały z winem i zajmą eksponowane miejsce na rynku piw z najwyższej półki.
– Na podstawie naszych analiz, informacje o top 20 kampaniach crowdfundingu udziałowego osiągających w ostatnich latach wartości od 400 tys. zł do około 4 mln zł zostały opublikowane przez cztery wiodące platformy. Gratulujemy spółce PINTA Barrel Brewing rekordowego wyniku, z którym uplasowała się na pierwszym miejscu wśród największych zbiórek – powiedział Jakub Niestrój, prezes Crowd Ventures sp. z o.o. (platforma Crowdway).