Głównym założeniem Konkursu Lider Świata Bankowości i Ubezpieczeń jest nagrodzenie ludzi, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju sektora bankowego i ubezpieczeniowego w Polsce. Kapituła nagradza także najefektywniejsze banki i ubezpieczycieli oraz najciekawsze rozwiązania.
To już kolejna nagroda za innowacyjne rozwiązania dla PKO Banku Polskiego w tym roku. Największy polski bank odebrał ostatnio wyróżnienie w konkursach Mobile Trends Awards, w rankingu Instytucja Roku za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych i najlepszą bankowość internetową oraz w międzynarodowym Celent Model Bank za m.in. Platformę usług dodatkowych.
– Rozwój kanałów cyfrowych i zaawansowane technologie dają zupełnie nowe możliwości tworzenia oferty dopasowanej do stylu życia klientów i ich konkretnych potrzeb. Platforma usług dodatkowych, poprzez aplikację IKO i serwis internetowy iPKO, daje im dostęp m.in. do telemedycyny, usług VOD, e-booków. Usługi dodatkowe to dla nas ważna przewaga konkurencyjna i sposób na wyróżnienie oferty. W tym roku planujemy podwoić portfolio usług, zgodnie z potrzebami klientów. Cieszymy się, że nasze rozwiązanie jest doceniane przez rynek i nagradzane – mówi Marek Radzikowski, członek Rady Nadzorczej delegowany do czasowego wykonywania czynności wiceprezesa zarządu PKO Banku Polskiego.
Od marca 2023 PKO Bank Polski udostępnił 7 nowych usług dodatkowych:
- Canal+ online – dostęp do seriali, filmów i sportu na żywo;
- kody do Multikina – które można wymienić na bilet w kasie kina lub online;
- telemedycyna – pomoc lekarzy bez wychodzenia z domu;
- kod Legimi, – dostęp do 180 000 e-booków i audibooków;
- Bezpiecznie w Internecie – ochrona przed zagrożeniami w sieci;
- Bezpieczny Ekran – ekspertyza, transport i naprawa lub wymiana ekranu telefonu;
- Ceryfikat Najemcy (simpl.rent) – weryfikacja najemcy przed podpisaniem umowy.
PKO Bank Polski udostępnia Platformę usług dodatkowych PKO poprzez spółkę zależną PKO Finat. Rozwiązanie ułatwia i przyspiesza integrację oraz wdrożenie nowych usług dodatkowych. Pozwala w powtarzalny sposób dodawać kolejne niefinansowe usługi i produkty, z których poprzez IKO i IPKO mogą korzystać klienci.
Usługi dodatkowe dostępne są w aplikacji mobilnej IKO i serwisie internetowym iPKO w zakładce Usługi i zakupy.
Więcej informacji o Platformie usług dodatkowych można znaleźć na stronie internetowej.