Platforma AdTonos ze wsparciem rządowego Programu Globalnej Przedsiębiorczości w UK

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Radio Net Media zostało przyjęte do Programu Globalnej prowadzonego przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji w Wielkiej Brytanii. To dla projektu zupełnie nowa perspektywa wzrostu, przedstawiciele radia liczą na globalny zasięg.

Radio Net Media, które stworzyło i wprowadziło na rynek platformę AdTonos oferującą emisję reklam w modelu programatycznym w sieciach radiowych i u pozostałych wydawców treści audio jak np. stacje internetowe czy podcasty zostało przyjęte do Programu Globalnej Przedsiębiorczości (ang. Global Entrepreneur Programme, w skrócie GEP) prowadzonego przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji w Wielkiej Brytanii.

AdTonos, platforma programmatic do emitowania i targetowania reklam audio, oferuje innowacyjne podejście do monetyzacji treści audio. Technologia twórców platformy zamienia w czasie rzeczywistym bloki reklamowe emitowane przez radio na reklamy kierowane indywidualnie do każdego słuchacza.  Daje to reklamodawcom możliwości znane z innych form reklamy internetowej, a stacjom radiowym, narzędzie do lepszego konkurowania o rosnące budżety wydatków reklamowych w Internecie.

– Kiedy zapoznałem się z platformą AdTonos i usłyszałem entuzjastyczne podejście CEO tego projektu, w tym poznałem globalne ambicje połączone z niezwykłą technologią, którą firma już rozwinęła i rozwija, natychmiast zasugerowałem przystąpienie do Global Entrepreneur Programme (w skrócie GEP). Jestem przekonany, że GEP otworzy drzwi dla AdTonos, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i na arenie międzynarodowej, podobnie jak w przypadku kilkudziesięciu firm – mówi Marcin Boroń, Doradca Inwestycyjny, Departament Handlu i Inwestycji, Ambasada Brytyjska w Warszawie.

– Global Entrepreneur Programme otwiera przed nami i projektem zupełnie nową perspektywę wzrostu, podnosi naszą wiarygodność, ponieważ zostaliśmy pozytywnie zweryfikowani przez Ministerstwo Handlu i Inwestycji Wielkiej Brytanii. Daje nam także  dostęp do międzynarodowych kontaktów, a przede wszystkim cenną wiedzę. Jestem pewien, że dzięki GEP zyskamy globalny zasięg dla naszego rozwiązania i niesamowite możliwości dla naszego biznesu – dodaje Michał Marcinik, CEO, Radio Net Media, twórcy platformy AdTonos.