Platforma ReachaBlogger podwaja przychody i zdobywa nowych klientów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, rosły dynamicznie w I półroczu 2017 r. i wyniosły więcej niż w całym roku 2016.

Platforma przekroczyła poziom 5 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2017 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Answear.com, Sony Music Poland, Nestle, Morele.net, Poczta Polska czy Kolporter, jak również szereg agencji reklamowych i domów mediowych.

Liczba blogów współpracujących z platformą wzrosła w I półroczu br. o 1 403 (rok wcześniej, w I półroczu 2016 r., był to wzrost o 735), osiągając poziom 5 502 blogów (z czego obecnie 4 638 aktywnie wystawia na platformie oferty współpracy reklamowej).

Z kolei liczba klientów osiągnęła poziom 2 612 podmiotów. W gronie nowych klientów, pozyskanych w I połowie 2017 r., znaleźli się m.in.: Answear.com, Morele.net, Sony Music Poland, Nestle, Kolporter, Poczta Polska, MAC Edukacja, Performance Media, Futurama, Practum, Brand Lab, CLEVERly, Good Agency, SOHOshop.pl.

Liczba transakcji (kupionych wpisów sponsorowanych) wzrosła rok do roku prawie o 200 procent, do 1 218 transakcji w I połowie br. (wobec 441 transakcji w I połowie 2016 r.).

– REACHaBLOGGER rozwija się dynamicznie od samego startu w 2015 r., ale w I połowie bieżącego roku wyraźnie dało się zauważyć, że zwiększone zainteresowanie marketerów tematyką influence marketingu przekłada się też na jeszcze szybszy wzrost biznesowy platformy – mówi Anna-Maria Frejtag, junior project manager w REACHaBLOGGER.pl. Osiągnięte w I połowie 2017 r. przychody na poziomie 172 tys. zł, to więcej niż w całym roku 2016, kiedy wyniosły one 152 tys. zł. Na cały 2017 r. prognozujemy przychody w wysokości 366 tys. zł.

REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 3 lat platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji. Podstawowe produkty to: wpis inspirowany i test produktu lub usługi. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie „zakupy” u konkretnych blogerów, co odróżnia ją od wielu podmiotów działających w obszarze influence marketingu.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są marketerzy, agencje digital, domy mediowe, a także agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W gronie klientów korzystających do tej pory z usług platformy znaleźli się m.in. Agora, Answear.com, Money.pl, Lemon Sky JWT, Kolporter, Idea Bank, K2, Rankomat.pl, Bluerank, Super Prezenty czy Raiffeisen Bank, Almatur, Zalando, Medicover, Idea Bank, Raiffeisen POLBANK, Sony Music Poland, SOHOshop.pl.