Platforma ReachaBlogger podwaja przychody i zdobywa nowych klientów

Dodane: 21.08.2017

Informacja prasowa

Udostępnij:

Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, rosły dynamicznie w I półroczu 2017 r. i wyniosły więcej niż w całym roku 2016.

Platforma przekroczyła poziom 5 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2017 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Answear.com, Sony Music Poland, Nestle, Morele.net, Poczta Polska czy Kolporter, jak również szereg agencji reklamowych i domów mediowych.

Liczba blogów współpracujących z platformą wzrosła w I półroczu br. o 1 403 (rok wcześniej, w I półroczu 2016 r., był to wzrost o 735), osiągając poziom 5 502 blogów (z czego obecnie 4 638 aktywnie wystawia na platformie oferty współpracy reklamowej).

Z kolei liczba klientów osiągnęła poziom 2 612 podmiotów. W gronie nowych klientów, pozyskanych w I połowie 2017 r., znaleźli się m.in.: Answear.com, Morele.net, Sony Music Poland, Nestle, Kolporter, Poczta Polska, MAC Edukacja, Performance Media, Futurama, Practum, Brand Lab, CLEVERly, Good Agency, SOHOshop.pl.

Liczba transakcji (kupionych wpisów sponsorowanych) wzrosła rok do roku prawie o 200 procent, do 1 218 transakcji w I połowie br. (wobec 441 transakcji w I połowie 2016 r.).

– REACHaBLOGGER rozwija się dynamicznie od samego startu w 2015 r., ale w I połowie bieżącego roku wyraźnie dało się zauważyć, że zwiększone zainteresowanie marketerów tematyką influence marketingu przekłada się też na jeszcze szybszy wzrost biznesowy platformy – mówi Anna-Maria Frejtag, junior project manager w REACHaBLOGGER.pl. Osiągnięte w I połowie 2017 r. przychody na poziomie 172 tys. zł, to więcej niż w całym roku 2016, kiedy wyniosły one 152 tys. zł. Na cały 2017 r. prognozujemy przychody w wysokości 366 tys. zł.

REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 3 lat platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji. Podstawowe produkty to: wpis inspirowany i test produktu lub usługi. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie „zakupy” u konkretnych blogerów, co odróżnia ją od wielu podmiotów działających w obszarze influence marketingu.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem