„Niewidoczne” pÅ‚atnoÅ›ci
Mając na celu dalszy rozwój europejskiej sieci handlowej, Viva.com wprowadza do swoich usług nową metodę płatności. Platforma oferuje płatności Blikiem zarówno podczas operacji online, jak i w sklepach stacjonarnych. Bramka płatnicza online Smart Checkout oraz technologia Tap on Any Device, wykorzystująca niezależną od sprzętu aplikację viva.com I Terminal, mają skrócić proces płatności. Transakcja jest finalizowana za pomocą 6-cyfrowego kodu wygenerowanego w aplikacji mobilnej banku.
– W Viva.com dążymy do rozwijania technologii pÅ‚atniczych i funkcji, które upraszczajÄ… proces realizacji transakcji do tego stopnia, że pÅ‚atnoÅ›ci stajÄ… siÄ™ 'niewidoczne’. Współpraca z Blik to kolejny krok w naszych staraniach, aby oferować europejskim sprzedawcom jak najwiÄ™cej wiodÄ…cych lokalnych metod pÅ‚atnoÅ›ci dla maksymalizacji sprzedaży, przy jednoczesnym zapewnieniu konsumentom wiÄ™kszej wygody i elastycznoÅ›ci – mówi Harry Xenophontos, Chief Partnerships Officer w Viva.com.
Dotrzeć do nowych klientów
Według danych za pierwszy kwartał 2024 roku, ponad 50 proc. transakcji Blikiem zrealizowano w sklepach internetowych, a ich wartość wzrosła o 28 proc. w stosunku do roku poprzedniego.
– Blik to metoda pÅ‚atnoÅ›ci, która zyskaÅ‚a ogromnÄ… popularność wÅ›ród użytkowników ze wzglÄ™du na wygodÄ™, bezpieczeÅ„stwo i szybkość. Współpraca z Viva.com pozwala nam rozszerzyć sieć akceptacji i dotrzeć do nowych klientów, którzy mogÄ… pÅ‚acić preferowanÄ… przez siebie metodÄ…. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakoÅ›ci doÅ›wiadczeÅ„ pÅ‚atniczych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. NawiÄ…zane partnerstwo zwiÄ™kszy dostÄ™pność naszych usÅ‚ug i pozwala zaoferować system Blik szerszemu gronu użytkowników – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor Departamentu Sprzedaży Blik.