Płatności Blikiem dostępne na platformie Viva.com

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Płatności Blikiem dostępne na platformie Viva.com

Udostępnij:

Blik oraz Viva.com, europejski agent rozliczeniowy obsługujący płatności na dowolnym urządzeniu płatniczym oraz płatności online w 24 krajach, ogłaszają strategiczne partnerstwo i pełne połączenie. W ten sposób chcą zapewnić maksymalne uproszczenie płatności.

„Niewidoczne” płatności

Mając na celu dalszy rozwój europejskiej sieci handlowej, Viva.com wprowadza do swoich usług nową metodę płatności. Platforma oferuje płatności Blikiem zarówno podczas operacji online, jak i w sklepach stacjonarnych. Bramka płatnicza online Smart Checkout oraz technologia Tap on Any Device, wykorzystująca niezależną od sprzętu aplikację viva.com I Terminal, mają skrócić proces płatności. Transakcja jest finalizowana za pomocą 6-cyfrowego kodu wygenerowanego w aplikacji mobilnej banku.

W Viva.com dążymy do rozwijania technologii płatniczych i funkcji, które upraszczają proces realizacji transakcji do tego stopnia, że płatności stają się 'niewidoczne’. Współpraca z Blik to kolejny krok w naszych staraniach, aby oferować europejskim sprzedawcom jak najwięcej wiodących lokalnych metod płatności dla maksymalizacji sprzedaży, przy jednoczesnym zapewnieniu konsumentom większej wygody i elastyczności – mówi Harry Xenophontos, Chief Partnerships Officer w Viva.com.

Dotrzeć do nowych klientów

Według danych za pierwszy kwartał 2024 roku, ponad 50 proc. transakcji Blikiem zrealizowano w sklepach internetowych, a ich wartość wzrosła o 28 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

– Blik to metoda płatności, która zyskała ogromną popularność wśród użytkowników ze względu na wygodę, bezpieczeństwo i szybkość. Współpraca z Viva.com pozwala nam rozszerzyć sieć akceptacji i dotrzeć do nowych klientów, którzy mogą płacić preferowaną przez siebie metodą. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości doświadczeń płatniczych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Nawiązane partnerstwo zwiększy dostępność naszych usług i pozwala zaoferować system Blik szerszemu gronu użytkowników – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor Departamentu Sprzedaży Blik.

Czytaj także: