Wszystko dzięki dodatkowym usługom i aplikacjom od Plusa, które oferują wsparcie w prowadzeniu własnego biznesu na każdej płaszczyźnie: od finansów, przez kwestie prawne, aż po administracyjne. Gwarantują przyspieszenie wielu procesów, a przy tym oszczędność czasu, który można przeznaczyć na pozyskiwanie nowych klientów.
Poniżej przedstawiamy trzy usługi dedykowane biznesowym klientom Plusa, dzięki którym prowadzenie firmy staje się naprawdę proste.
1.Worldline Tap on Mobile, czyli terminal płatniczy w urządzeniu mobilnym
Usługa Worldline Tap on Mobile umożliwia korzystanie z własnego smartfona lub tabletu z systemem Android i modułem NFC jako terminala płatniczego i przyjmowanie płatności zbliżeniowych gdzie chcemy, kiedy chcemy i jak chcemy.
Dzięki aplikacji dostępnej w sklepie Google Play możemy w pełni bezpiecznie odbierać płatności zbliżeniowe za świadczone usługi. W odróżnieniu od tradycyjnego terminala płatniczego, aplikacja nie wymaga utrzymania i serwisowania, co znacząco ogranicza koszty związane z obsługą płatności. Rozwiązanie to posiada certyfikaty Visa i Mastercard poświadczające bezpieczeństwo.
Dodatkowo, z myślą o mniejszych przedsiębiorcach będących klientami sieci Plus, aplikacja pozostaje darmowa przez pierwsze 12 miesięcy, a później jest dostępna za jedyne 5 zł miesięcznie. Szczegóły dotyczące działania aplikacji oraz obowiązujących opłat są dostępne tutaj.
2. Prawnik online – szybkie i rzetelne porady prawne na telefon
Prowadzenie własnej firmy jest też powiązane z różnego rodzaju procesami prawnymi. Zatrudnienie prawnika w niewielkim przedsiębiorstwie z kolei wiąże się ze sporym obciążeniem firmowego budżetu, a częste wizyty w kancelariach to nie tylko wydane pieniądze, ale też mnóstwo poświęconego czasu. Jak w takim razie prowadzić własny biznes i wystrzegać się ryzyk prawnych?
Tutaj również z pomocą przychodzi Plus i usługa Prawnik oferująca szybkie, wygodne i rzetelne konsultacje w niskiej cenie. Doświadczeni adwokaci oraz radcy prawni w kontakcie telefonicznym lub mailowym doradzą nie tylko w sprawach związanych z prowadzeniem firmy, ale także w tych prywatnych. Rozmowy pomiędzy klientem a prawnikiem pozostają objęte ścisłą tajemnicą.
Więcej szczegółów i informacji dotyczących możliwości skorzystania z usługi znajduje się tutaj.
3. Centralka – wirtualna recepcja w Twoim telefonie
Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz i chyba nikogo nie trzeba przekonywać, jak duże ma ono znaczenie i jak wiele może zdziałać już na starcie. Świadomość ta doprowadziła do powstania kolejnej dedykowanej usługi sieci Plus, czyli Centralki firmy.
Centralka działa na zasadzie wirtualnej recepcji, podnosi jakość obsługi i pozytywnie wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Wszystkie połączenia przychodzące na główny numer firmy zostaną przekierowane na Centralkę, gdzie dzwoniących powita wirtualna asystentka, przedstawi firmową ofertę, a ponadto przekieruje połączenie i wyśle SMS-y na wybrane wcześniej numery. Aplikacja podpowie najlepsze rozwiązania na każdym poziomie (podstawowe, optymalne, zaawansowane) dostosowane do konkretnych potrzeb i oczekiwań.
Dodatkowe usługi finansowe, prawne i administracyjne to nie jedyne udogodnienia dla małych, średnich i dużych firm przygotowane przez sieć Plus. W ofercie Plus dla Firm, z myślą o przedsiębiorcach i firmowych budżetach, została przygotowana Mistrzowska Oferta, czyli dwa abonamenty w cenie jednego, która gwarantuje oszczędność i komfort korzystania ze smartfonów służbowych.
Materiał reklamowy powstał we współpracy z Plusem.