70% wzrost obrotu w 2019 roku
Selecta HTC zajmuje się produkcją preparatów pielęgnacyjnych dla zwierząt oraz dystrybucją preparatów biobójczych przeciwko ektopasożytom. W ofercie firmy znajdują się preparaty z serii Basic oraz Premium (produkty naturalne, ziołowe). A ich sprzedaż odbywa się zarówno pod marką własną, jak i pod markami innych firm.
– Jesteśmy mikroprzedsiębiorstwem, więc obrót jest adekwatny. Osiągamy dobrą marżę. Mamy klientów w całej Polsce: w hurtowniach, sklepach internetowych i u groomerów. Obsługujemy również marki własne zarówno w obszarze pielęgnacji, jak i produktów biobójczych – mówi Maria Dragstra, właścicielka firmy Selecta HTC.
Dodaje, że 2018 rok był trudny dla Selecta HTC. Wyłącznie dlatego, że w tamtym czasie właścicielka firmy borykała się z problemami zdrowotnymi. Ale już w 2019 roku odnotowała lepsze wyniki, a jej obrót wzrósł o ok. 70%. W roku 2020 Selecta HTC ponownie zwiększyła swój obrót – tym razem o 10% w stosunku do roku 2019. Ten rok ma być podobny do poprzedniego. Do tego Selecta HTC nie ma żadnych zaległości płatniczych – w tym US i ZUS, a także obciążeń kredytowych.
Bogata oferta Selecta HTC
Wraz z kupnem Selecta HTC kupujący zyska:
- maszyny i urządzenia: automatyczna linia produkcyjna (rozlewarka, etykieciarka), zamykarka kartonów, pojemniki zarobowe 1000 l, 200 l, 100 l, mieszadło automatyczne oraz pozostałe
- maszyny półautomatyczne;
- unikalne receptury;
- know-how;
- przedstawicielstwo na Polskę hiszpańskiego laboratorium produkującego preparaty biobójcze oraz wynikające z niego pozwolenia na obrót produktami biobójczymi w procedurze europejskiej;
- dotychczasowe badania;
- zastrzeżone znaki w Urzędzie Patentowym;
- lista odbiorców;
- obecnie używane samochody;
- surowce;
- produkty gotowe;
- wsparcie posprzedażowe i szkolenia (pomoc w dotarciu do klientów, uruchomienie produkcji,
- doradztwo techniczne, wskazanie możliwości dalszego rozwoju).
– Nie sprzedaję sp. z o.o., jedynie swój dorobek. Oznacza to, że kupujący sam zdecyduje o formie własnej działalności, nie wchodząc ze mną w spółkę – mówi Maria Dragstra. Dodaje, że pomoże nabywcy Selecta HTC postawić pierwsze kroki w biznesie, dzieląc się swoim know-how, które zdobywała przez 20 lat w branży.
Plany na przyszłość
Rynek zoologiczny z roku na rok ma się coraz lepiej. A sprzyja temu rosnąca świadomość właścicieli czworonogów oraz zapotrzebowanie na specjalistyczne usługi i preparaty dla zwierząt. Samych psów w polskich domach jest między 7 a 10 mln. To pokazuje gigantyczną skalę rynku, na którym działa Selecta HTC.
– Widzę dużą szansę dla firmy w obszarze rozwoju własnych marek, zwłaszcza dla klientów zagranicznych. W związku z tym uważam, że kupujący powinien przygotować swoje działania na 2022 rok, rozszerzyć liczbę klientów z markami własnymi i wziąć udział w targach zoologicznych w Norymberdze – mówi Maria Dragstra.
Zainteresowany? Skontaktuj się
Jeśli jesteś zainteresowany kupnem Selecta HTC, skontaktuj się z jej właścicielką. Możesz to zrobić:
- telefonicznie: +48 509 934 865
- lub mailowo: [email protected].
Artykuł powstał we współpracy z Selecta HTC