fot. materiały prasowe
Poczta Polska po raz pierwszy znalazła się na tak wysokich miejscach w rankingach marek – branżowym i ogólnym. Wcześniej plasowała się na niższych pozycjach.
– Wyniki tego rankingu dowodzą, że Polacy nie tylko nas znają, ale także doceniają. Nasza praca zasługuje na zaufanie klientów. Bardzo dziękuję za to pocztowcom. Po raz kolejny mogę być dumny z naszej firmy. Nie udałoby nam się zdobyć takiej oceny, gdyby nie codzienny trud każdego pracownika – mówi Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.
We współczesnym świecie marka to ogromny kapitał – istotny zarówno dla największych międzynarodowych korporacji jak i małych firm rodzinnych. Bez stworzenia siły marki, którą ludzie rozpoznają i cenią, nie ma klientów i nie ma przychodów. – Dobre postrzeganie Poczty Polskiej jako marki, to dla nas powód do radości. Wysokie notowania odzwierciedlone w rankingu stanowią zarazem wyzwanie. Każdego dnia powinniśmy udowadniać, że jesteśmy marką godną tych ocen. Jako firma zaufana, bezpieczna i uczciwa dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów – dodaje prezes Poczty Polskiej.
XIV Edycja rankingu Najcenniejszy Polskich Marek została opracowana przez dziennik Rzeczpospolita.
W ubiegłym roku Poczta Polska zwyciężyła w kategorii „Najlepsza polska usługa 2017” w rankingu Polskiego Radia „Lubię, bo polskie” oraz w konkursie „Lider Informatyki 2017” (kategoria Handel i Usługi) organizowanym przez redakcję magazynu Computerworld. W pierwszym konkursie doceniona została pocztowa platforma usługowa Envelo, w drugim – Mobilny Listonosz, czyli aplikacja wykorzystywana na potrzeby obsługi korespondencji sądów, a w niedalekiej przyszłości platforma skupiająca wiele innowacyjnych usług Poczty Polskiej.