Pozyskaliśmy ponad 60 tys. pracowników w 32 krajach. Podsumowanie roku Fitqbe

Dodane:

Tomasz Chaciński Tomasz Chaciński

Pozyskaliśmy ponad 60 tys. pracowników w 32 krajach. Podsumowanie roku Fitqbe

Udostępnij:

Dzięki naszej aplikacji pracodawcy zadbali o well-being aktywując ponad 60 000 pracowników oraz budując przyjazną i zdrową kulturę ich organizacji. My zaś dobudowaliśmy nowy produkt „fitMarket”, który pozwolił pracodawcom przekazać swoim pracownikom bonusy w wysokości 6 791 598 zł. Fitqbe Podsumowuje miniony rok.

Czytasz właśnie artykuł z cyklu, w którym polskie startupy i firmy technologiczne, podsumowują 2019 rok. Jeśli chcesz przeczytać inne teksty z serii, zajrzyj tutaj.

Jesteśmy firmą, która wspiera budowanie ponadprzeciętnego zaangażowania i silnej kultury organizacji opartej na zdrowiu, docenianiu i wynagradzaniu pracowników. W naszej aplikacji Fitqbe połączyliśmy funkcje grywalizacyjnej platformy well-beingowej budującej zintegrowaną społeczność i multifunkcyjnego systemu kafeteryjnego do przekazywania świadczeń i benefitów oraz nagradzania, dając firmom możliwość zdecydowania, z których funkcji chcą korzystać.

SAFETY FIRST

Wiemy jak ważne jest bezpieczeństwo danych. Zrobiliśmy szereg niezależnych testów penetracyjnych i wdrożyliśmy nowe zabezpieczenia, co poskutkowało certyfikacją niezależnej firmy Rodl&Partners. Nasze serwery posiadają zaś certyfikat ISO/IEC 27001. Użytkownicy korzystający z platformy posiadają dostęp do zarządzania swoją prywatnością w społeczności wewnątrzfirmowej.

Stawiamy na dynamikę rozwoju funkcji i ich elastyczność

W 2019 roku rozbudowaliśmy nasze aplikacje mobilne. Dodaliśmy funkcje dostępne wcześniej jedynie przez przeglądarkę oraz zbudowaliśmy fitMarket, który pozwala firmie rozdysponować budżety (w tym ZFŚS) – bez ograniczeń dodać wszystkie świadczenia i benefity, udostępnić setki naszych produktów (np. Spotify, Biedronka, Kina itd.), przekazać go na szczytny cel lub poprosić o wypłatę na konto.

Rozwijamy więc w pełni modułowe rozwiązanie all-in-one dla HR, które digitalizuje zarządzanie oraz wykorzystanie benefitów oraz buduje społeczność i zdrową kulturę organizacji.

Rozwiązanie, które nie działa niezależnie, a jest otwarte na połączenia z innymi firmowymi aplikacjami, np. Microsoft 365, G-Suite oraz systemami kadrowo-księgowymi. Jesteśmy świadomi oczekiwań użytkowników, dlatego reagujemy i wdrażamy nowości w każdym miesiącu.

Świadomość pracodawców i pracowników

Chcemy wspierać naszych klientów w podejmowaniu świadomych ruchów, jeśli chodzi o działania wykonywane dla ich pracowników, w tym wszystko co wchodzi w sferę well-beingu, np. dobre samopoczucie, kondycja fizyczna i mentalna, integracja, zadowolenie ze świadczeń i benefitów, nagród i bonusów.

Dlatego stale rozbudowujemy statystyki i raporty, które w czasie rzeczywistym pozwalają poznać zadowolenie i preferencje oraz wyciągnąć wnioski, które pozwolą pracodawcom wiedzieć czy prowadzona polityka pro-pracownicza jest poprawna i czy budżety są dobrze wydawane.

Pracownikom zaś dostarczamy nowe elementy grywalizacji well-beingowej oraz bazę wiedzy w postaci artykułów, grup i newsów, których celem jest wspieranie w świadomym podejmowaniu decyzji związanych ze zdrowym trybem życia.

W 2020 kontynuujemy dynamikę wzrostu oraz pracy nad systemem

2019 rok wiele nas nauczył. Jesteśmy świadomi braków oraz naszych mocnych stron, dlatego skupimy się na jeszcze lepszym dopasowaniu produktu do potrzeb pracodawców i ich pracowników, na jego elastyczności i prostocie. Wszystko w celu wsparcia budowania zaangażowania pracowników oraz silnej kultury organizacji.

Wiemy, że coraz więcej firm pracuje w rozsypanych strukturach oraz coraz więcej pracowników pracuje zdalnie, dlatego postawimy na dalszy rozwój aplikacji mobilnych oraz wsparcie komunikacji działań naszych klientów.

Biznesowo dbać będziemy o odpowiednią dynamikę wzrostu oraz o zwiększenie obecności platformy w innych krajach.

Autor: Tomasz Chaciński, CEO Fitqbe