Pogryw.pl – startup dojrzewa

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Pogryw.pl – serwis konkursowy, zadebiutował w internecie w kwietniu 2012. W przeciągu zaledwie pięciu miesięcy przeprowadził ponad 500 konkursów, rozdał ponad 2000 nagród, na Facebooku zebrał 17 tys. fanów, a na stronie gromadzi ponad 100 tys. użytkowników miesięcznie.

Pogryw.pl – serwis konkursowy, zadebiutował w internecie w kwietniu 2012. W przeciągu zaledwie pięciu miesięcy przeprowadził ponad 500 konkursów, rozdał ponad 2000 nagród, na Facebooku zebrał 17 tys. fanów, a na stronie gromadzi ponad 100 tys. użytkowników miesięcznie.

Pogryw.pl to serwis z grami dostępnymi online, skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w Internecie. Portal został przygotowany w sposób prosty i intuicyjny i proste są też zasady: każdy użytkownik może grać codziennie i za darmo, a zwycięzcy wyłaniani są każdego dnia na jasnych zasadach, indywidualnie dostosowanych do danego konkursu.

– Uruchamiając serwis Pogryw.pl mieliśmy mnóstwo obaw. Wynikały one przede wszystkim z tego, że w Polsce nie ma tego typu serwisów, działających na zasadzie nie-losowej i ciężko nam było się na czymś wzorować. Ponad 100 tys. internautów miesięcznie (źródło: Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2012) to duży sukces, ale nie spoczywamy na laurach. Dopiero w momencie uzyskania punktu rentowności, będziemy mogli powiedzieć, że udało nam się zrealizować plan. Spodziewamy się, że nastąpi to już na początku przyszłego roku – komentuje Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu ProcomAd.

Serwis Pogryw.pl angażuje swoich fanów w rozrywkę, ale też w akcje charytatywne. W sierpniu zorganizował tygodniową akcję „Pogryw.pl Karmi Psiaki”, dzięki której udało się zebrać aż 672 kg karmy dla schroniska „PsitulMnie” w Zabrzu – Biskupicach.

Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody.

źródło: informacja prasowa