W ciągu 3 miesięcy od uruchomienia tysiące dziewczyn zainteresowanych modą i zakupami w sklepach internetowych założyło swój profil w serwisie www.fashioholics.pl. W tym okresie, przy pomocy specjalnego przycisku z serduszkiem, instalowanego w pasku przeglądarki, dziewczyny dodały ponad 100 000 produktów. Dzięki naszemu nowatorskiemu przyciskowi, wyświetlanemu przy produkcie, użytkowniczki „pokochały” produkty zamieszczone w serwisie ponad 500 000 razy!
Profil użytkowniczki – jest unikalną listą produktów, które dziewczyna kocha, chce mieć lub po prostu zainspirowały ją. Interesującą funkcjonalnością jest możliwość przeglądania profili stworzonych przez inne dziewczyny, komentowanie inspirujących produktów oraz dodawanie do swojej listy „pokochanych”.
W przypadku zainteresowania jakimś konkretnym produktem istnieje możliwość bezpośredniego przejścia na stronę sklepu internetowego, w celu dokonania zakupu.
Fashioholics pomaga zaoszczędzić czas w poszukiwaniu modowych inspiracji oraz ułatwia podjęcie decyzji zakupowych. Jest obiecującą platformą dla marek, sklepów i projektantów, dzięki której mogą oni zwiększyć zainteresowanie swoim sklepem on-line.
Ambasadorką serwisu jest Macademian Girl – eklektyczna blogerka modowa – obiekt inspiracji dla wielu stylistek.
Jest szczyt sezonu zakupowego i wielkimi krokami nadchodzi karnawał… Jakie trendy modowe rządzą teraz w sieci? Największym zainteresowaniem fashioholiczek cieszą się sukienki i okrycia wierzchnie, a wśród kolorów rządzi oczywiście… kolor czarny. Zobacz więcej – https://fashioholics.pl/pages/trends_up_raport_listopad
źródło: informacja prasowa