Swoje pomysły na nowatorskie połączenie sportu przedstawią podczas pitchingów, czyli krótkich, 3-minutowych prezentacji, które zadecydują o ich przyszłości
– Poprzez konkurs Sport-up chcemy wesprzeć innowacyjne pomysły i przyczynić się do rozwoju branży sportowej w Polsce. Siła tkwi w młodych firmach, które ogranicza tylko ich kreatywność. To właśnie tam rodzą się najciekawsze idee – mówi Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group, która wspólnie z marką Runmageddon ufundowała nagrody w konkursie. – Zależy nam, by pomóc najlepszym młodym przedsiębiorcom z impetem wejść na trudny i konkurencyjny rynek sportowy
Każdy zgłoszony projekt został poddany wnikliwej ocenie specjalistów. W jury konkursu znaleźli się: twórca sukcesu marki Runmageddon, Jaro Bieniecki, lider hub:rum, inkubatora innowacyjności Deutche-Telecom, Jakub Probola, dyrektor kreatywny SZLACHETNEJ PACZKI, Jakub Marczyński, oraz ekspert ds. personal brandningu i marketingu sportowego, Wojciech Szaniawski. Z 37 aspirujących firm jury wybrało dziesięć:
- 2sport
- Chaliso
- Dreamfit
- FightStatApp
- Gymeo
- Level X
- NRGBox
- Real Soccer Manager
- Rezerwuj sport
- Shape Care
Każda z nich dostanie 3 minuty, by podczas pitchingu na scenie II Kongresu SZLACHETNEJ PACZKI przekonać jurorów, że to właśnie jej pomysł zasługuje na nagrodę. Na zwycięzcę czekają świadczenia o wartości 300 tys. zł (za II miejsce świadczenia o wartości 150 tys. zł, za III – 50 tys. zł). Wśród nich m.in. szkolenia, przeprowadzenie kampanii marketingowej, publikacje prasowe, obecność na eventach Rumnageddonu i doradztwo biznesowe.
Konkurs będzie też okazją do szerszej dyskusji o podniesieniu jakości usług świadczonych w sektorze sportowym. Więcej o wydarzeniu i II Kongresie SZLACHETNEJ PACZKI na: www.szlachetnapaczka.pl/kongres.