Polacy wolą Sympatię niż Tindera. Z serwisu randkowego korzysta ponad mln osób

Dodane:

Kasia Krogulec Kasia Krogulec

sympatia

Udostępnij:

Sympatia.onet.pl to cały czas najpopularniejszy serwis randkowy w Polsce. Portal we wrześniu odwiedziło 1,27 mln użytkowników – to 4,51% wszystkich polskich internautów. Z aplikacji Tinder miesięcznie korzysta średnio 397,2 tys. użytkowników. Także popularne są Flirt.com i Loveaholics.com. A duże spadki popularności w skali miesiąca odnotował eDarling.pl i Babciaposzukiwana.com.

Wrzesień 2019 należał do Sympatii.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska). Według badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl użytkownicy Sympatii odłsonili stronę 81,25 mln razy.

Inny portal randkowy, Kochaj.pl – wzbogacona wersja Sympatii (do jesieni 2017 roku działająca jako Sympatia Plus) – odnotował 74,1 tys. użytkowników i 482,4 tys. odsłon.

Korzystanie z obu serwisów jest płatne. Darmowe jest korzystanie tylko z niewielu podstawowych opcji.

Także popularny serwis randkowy Badoo.com odwiedziło 814,5 tys. internautów, którzy wykonali 40,57 mln odsłon. Z kolei Flirt.com odnotował 405,9 tys. gości, którzy odsłonili stronę 2,22 mln razy. Do Erodate.pl zajrzało 383,4 tys. użytkowników generując 19,31 mln odsłon. eDarling.pl miał 160,7 tys. odwiedzających i 2,19 mln odsłon. Dedykowany homoseksualistom Fellow.pl 142,8 tys. użytkowników odwiedziło 3,77 mln razy.

Wyniki Tindera — jedynej aplikacji mobilnej w tym zestawieniu — często się zmieniają. W trzecim kwartale tego roku aplikacja miała średnio 387,2 tys. użytkowników.

W porównaniu do sierpnia Sympatia odnotowała spadek o 60,3 tys. użytkowników i 3,27 mln odsłon (czyli odpowiednio 4,5 i 3,9%), a Badoo.com — o 137 tys. użytkowników i 79,65 mln odsłon (14,4 i 66,2% w dół).

Zmalały wyniki odsłon także kilku innych serwisów. Dla przykładu Babciaposzukiwana.com straciła 135,7 tys. odwiedzających i 666,2 tys. odsłon (29,7 i 41,2% w dół), eDarling.pl – 222,1 tys. użytkowników i 1,1 mln odsłon (58 i 33,5 proc.), natomiast Kochaj.pl – 22,9 tys. użytkowników i 92,5 tys. odsłon (23,6 i 16,1%).

Erodate.pl stracił 462,4 tys. (54,7%) odwiedzających przy jednoczesnym pozyskaniu 12,89 mln odsłon (200,9%). Kolejny portal randkowy, Flirt.com zyskał 152,6 tys. użytkowników (60,3%) i 1,25 mln odsłon (130,2%), Loveaholics.com – 104,8 tys. odwiedzających (59,5%) i 784,8 tys. odsłon (195,7%), a Singles50.pl – 53,6 tys. użytkowników (24,7%) i 552,7 tys. odsłon (102,6%).

Tinder wyprodukował serial

Mimo że Tinder przegrywa w Polsce z Sympatią, to rozwija się na innych polach. Ostatnio właściciel Tindera, Match Group, zakończył prace nad pierwszym własnym serialem filmowym. Na razie wiadomo tyle, że historia ma być osadzona w klimatach postapokaliptycznych i w ogóle nie będzie związana z tematyką randkową. Nie jest pewne, kiedy zakończą się ostateczne prace nad serialem, ani kiedy zostanie on pokazany widzom. Nie wiadomo też w jaki sposób będzie dystrybuowany. Według doniesień w nadchodzącym czasie firma chce zainwestować większe pieniądze w produkcję własnych treści wideo.