Polskie narzędzie monitoringu Internetu wchodzi na rynek indonezyjski. Pierwszy z etapów globalnego rozwoju spółki to efekt współpracy ze studiem projektów interaktywnych Joy Intermedia.
Monitoring mediów społecznościowych pozwala na coraz skuteczniejsze pozyskiwanie wiedzy konsumenckiej, a co za tym idzie lepsze zrozumienie klienta. Dostęp do milionów opinii o produktach, usługach czy markach daje również możliwość analizy trendów, zachowań klientów czy też badanie efektów kampanii reklamowych i działań związanych z szeroko pojętą promocją w Internecie.
Ekspansja zagraniczna Brand24 to kluczowy element strategii rozwoju Brand24. Narzędzie od początku było projektowane, jako produkt międzynarodowy. Niewiele ponad rok po komercyjnym starcie w Polsce, narzędzie debiutuje za granicą. Pierwszym etapem jest Indonezja, gdzie produkt jest wdrażany przez agencję Joy Intermedia.
Wyjście poza granice naszego kraju to naturalny i od dawna wyczekiwany krok w rozwoju spółki. Polski sukces w postaci prawie 200 stałych klientów w nieco ponad rok od komercyjnego startu pokazał nam, że produkt jest na tyle dobry, że śmiało możemy próbować zainteresować nim klientów z zagranicznych rynków. Indonezja to ponad 55 milionów Internautów, którzy bardzo aktywnie wykorzystują media społecznościowe. To także rynek, w stronę którego śmiało spoglądają największe światowe marki. Jednym słowem – idealne miejsce dla narzędzia monitoringu Internetu / social media – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.
Sadowski dodaje również, że lada chwila uruchomiona zostanie także wersja Brand24 dedykowana na rynki anglojęzycznie – głównie USA. Wraz z zespołem jest także w trakcie dogadywania partnerstwa przy wejściu na kolejne rynki – w tym rynek niemiecki, austriacki oraz szwajcarski.
Indonezja to gigantyczny rynek, który jest jeszcze w relatywnie wczesnym stadium fascynacji Internetem. Dla 250 milionów tego rozsianego po wyspach kraju media społecznościowe są wyjątkowo przydatnym narzędziem do utrzymywania kontaktów z bliskimi oraz czerpania wiadomości ze świata. Nie dziwi zatem, że to Indonezja i Jakarta widnieją w światowej czołówce aktywności na Facebooku i Twitterze. – mówi Radek Miszczak, Dyrektor Zarządzający Joy Intermedia Sp z o.o. – Od roku z powodzeniem obsługujemy indonezyjskie firmy w zakresie designu aplikacji webowych. Natknęliśmy się przy tym na niezaspokojoną potrzebę lokalnego rynku na system monitoringu Internetu, jak Brand 24. Nasi partnerzy i klienci są bardzo podekscytowani na myśl o dostarczeniu im takiego rozwiązania – dodaje Radek Miszczak.
Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Narzędzie stanowi także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań i opinii, a zarazem ochronę reputacji marki w sieci.
Joy Intermedia to studio projektów interaktywnych. Tworzy atrakcyjne wizualnie i staranie przemyślane funkcjonalnie projekty graficzne, przeznaczone do internetu. Specjalności Joy to szyte na miarę przejrzyste interface’y aplikacji mobilnych (UI) oraz responsywne layouty serwisów webowych.
źródło: informacja prasowa