Polska firma chce zaistnieć za granicą. LOCA Bikes w rozmowie z Antywebem

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

– Najpierw stworzyłem rower dla siebie, a znajomi zamówili kolejne – mówi Aleksander Zemke, współtwórca LOCA Bikes. W rozmowie opowiada o początkach swojego biznesu oraz o tym, jak rozwija go od kilku lat. – Planujemy ruszyć na zachód – zapowiada Zemke. Czym LOCA Bikes wyróżnia się na rynku?

Na zdjęciu: Aleksander Zemke, współtwórca LOCA Bikes

Personalizacją. Każdy rower zamówiony w LOCA Bikes ma duszę jego nowego właściciela. Może on zamówić namalowanie wzorków na ramie, czy podpisanie „widelca” (ramy roweru) dowolnym hasłem, imieniem, ale też skonfigurować rower od strony technicznej. Takiej usługi nie znajdziemy w żadnym sklepie rowerowym, co z pewnością wyróżnia LOCA Bikes wśród konkurencji.

– Mieliśmy takiego jednego klienta, który przyszedł do nas na Targach, pokazał zdjęcia swojego mieszkania i powiedział, że rower ma pasować do wystroju wnętrz, bo jak będzie przyjeżdżał do domu, to będzie go wieszał w konkretnym miejscu na ścianie i chciałby, żeby ten rower po prostu dobrze [na niej – przyp. red.] wyglądał – mówi Aleksander Zemke, współtwórca LOCA Bikes.

O tym i wielu innych rzeczach, zespół Antyweb dowiedział się przeprowadzając wywiad z współzałożycielem firmy. Do Wrocławia, siedziby LOCA Bikes, Antyweb dotarł Mercedesem (a konkretnie Mercedesem A220), który jest partnerem akcji „Startupy w Mercedesie„, czyli cyklu wideorozmów z ciekawymi przedsiębiorcami.

Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.