– Celem sprzedaży akcji spółki Towarzystwa Biznesowe SA jest pozyskanie kapitału do wejścia na zachodnie rynki. Stąd obecność wśród akcjonariuszy osób z krajów, do których chcemy rozpocząć ekspansję, jest dla nas bardzo cenna. Postanowiliśmy więc przedłużyć dostępność inwestycji – podkreśla Maciej Gnyszka, pomysłodawca i założyciel Towarzystw Biznesowych.
Towarzystwa Biznesowe to spotkania biznesowe, mające na celu netowrking i współpracę przedsiębiorców z katolickimi korzeniami i tradycyjnymi poglądami. Działają w Polsce od 6 lat, organizując śniadania networkingowe w wielu miastach w Polsce, jak Warszawa, Wrocław, Poznań, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Rzeszów, Radom, Siedlce, Śląsk, Białystok i Trójmiasto.
Zakup akcji Towarzystw Biznesowych to dobrze zapowiadająca się inwestycja: średnio wskaźniki finansowe (i wszelkie inne) co roku zwiększają się o połowę. Założyciele mają wielkie plany i apetyty. – W 2015 roku osiągnęliśmy wynik zbliżający się do 1 000 000 zł przychodów. Dlaczego więc zmieniać biznes tylko w Polsce, skoro można także na świecie? – uśmiecha się Gnyszka.