Polski serwis aukcji transportowych Clicktrans wchodzi na rynek włoski

Dodane: 06.10.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

Clicktrans, istniejąca od ponad dekady platforma do zlecenia transportu przesyłek wchodzi na kolejny rynek. Rozwija się już w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii. Teraz przyszedł czas na start włoskiej wersji platformy.

Jak działa serwis Clicktrans?

Serwis łączy ludzi, którzy potrzebują coś przetransportować ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy i tak jadą tą samą trasą. Dzięki temu osoba zlecająca transport może zaoszczędzić nawet do 60% kosztów, a przewoźnik zyskuje możliwość dodatkowego zarobku. Obecnie serwis liczy ponad 700 tys. użytkowników. Za pomocą platformy przesyłane są najróżniejsze przesyłki: meble, ładunki na paletach, samochody, a nawet zwierzęta. Można również zlecić przeprowadzkę całych mieszkań. Niejednokrotnie za pomocą Clicktrans transportowane są ładunki, których przewozu nie chcą podjąć się firmy kurierskie z uwagi na nietypowe gabaryty. Clicktrans wypełnia tym samym niszę na rynku transportowym.

Zakładając konto w serwisie zleceniodawca zyskuje dostęp do tysięcy zweryfikowanych przewoźników z całej Europy. Zlecić transport na Clicktrans można na dwa sposoby: wystawić ogłoszenie i czekać na oferty albo skorzystać z automatycznej wyceny i przewoźnika dopasowanego do zlecenia.

Clicktrans poza granicami Polski

Od kilku lat Clicktrans intensywnie rozwija swoją działalność w Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. We wszystkich tych krajach jest spore zapotrzebowanie na tego typu usługi, stąd zainteresowanie zarówno ze strony przewoźników, jak i osób zlecających transport.

– Obserwujemy rozwój Clicktrans w Europie i zdecydowaliśmy, że rynek włoski będzie następnym etapem naszej działalności. – mówi Michał Brzeziński, CEO Clicktrans. – Obecnie ponad 1/3 zleceń transportu na Clicktrans pochodzi od osób spoza Polski a rynek włoski stanowi kolejny krok w celu zwiększania naszego udziału w rynku transportu przesyłek w Europie – dodaje.

Rozwój Clicktrans we Włoszech to też szansa dla polskich przewoźników na zdobycie większej liczby atrakcyjnych zleceń i lepsze zoptymalizowanie swoich tras w transporcie międzynarodowym.