Polski startup Travelist.pl dołącza do stajni Google Ventures

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Po zaledwie dwóch latach działalności polski startup Travelist.pl, zajmujący się sprzedażą ofert hotelowych w najniższych dostępnych na rynku cenach, dołącza do portfolio inwestycyjnego Google Ventures.

W czerwcu ubiegłego roku Travelist.pl stał się częścią Grupy Secret Escapes – brytyjskiego giganta na rynku usług turystycznych online i to właśnie w ramach grupy został objęty inwestycją funduszu Google Ventures w rundzie C. Kwota transakcji opiewa na 60 mln$.

W nieco ponad 12 miesięcy od dołączenia Travelist.pl do grupy Secret Escapes przychody Travelist.pl wzrosły o prawie 500% (tempo wzrostu Grupy to 75%), a serwis generuje w tej chwili prawie 20% przychodu Grupy Secret Escapes. W związku z inwestycją Google Ventures Travelist.pl spodziewa się dalszych wielomilionowych inwestycji w marketing w Polsce oraz w rozwój w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Travelist.pl jest coraz bardziej zintegrowany z całą grupą Secret Escapes.

– To dla nas drugi tak przełomowy moment w zaledwie dwuletniej historii działalności Travelist.pl.- mówi Tomasz Nowiński, założyciel i CEO Travelist.pl. Już rok temu, gdy zostaliśmy dostrzeżeni przez Secret Escapes, było to dla nas potwierdzeniem, że kierunek, który obraliśmy w rozwoju naszego biznesu jest słuszny. Teraz fakt, że trafiamy pod skrzydła Google Ventures daje nam możliwości o jakich jeszcze dwa lata temu mogliśmy pomarzyć. Google Ventures to unikalny znak jakości, a kolejne inwestycje spółki śledzą miliony ludzi na całym świecie. Dlatego prócz nieocenionej wartości, jaką jest know how Google Ventures i możliwości rozwoju dzięki środkom z tej inwestycji, jest to dla nas także ogromna promocja i wypłynięcie na szerokie, ogólnoświatowe wody – dodaje Nowiński.

Nowiński informuje także, że firmy nie mają planów połączenia marek, a co za tym idzie, Travelist.pl będzie nadal funkcjonował jako odrębny brand. W niedalekiej przyszłości Grupa planuje ekspansję na bardzo atrakcyjne, także dla branży turystycznej online, rynki azjatyckie. Nowiński zdradza, że tu także dużą rolę odegra Travelist.pl.