Polski startup Zowie umożliwi markom automatyzację obsługi klienta przez Instagram dzięki Messenger API

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Polski startup Zowie umożliwi markom automatyzację obsługi klienta przez Instagram dzięki Messenger API

Udostępnij:

Polski startup Zowie jest jedną z pierwszych firm na świecie, która umożliwi markom automatyzację obsługi klienta przez Instagram dzięki Messenger API. Zowie jest jednym z uczestników zamkniętego programu beta Messenger API dla Instagrama, którego publiczne udostępnienie Facebook ogłosił podczas konferencji F8 Refresh.

Messenger API otwiera nowe możliwości przed przedsiębiorcami prowadzącymi działania sprzedażowe na Instagramie. Zowie, polski startup, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji komunikacji, jest jedną z pierwszych na świecie firm, która obsługuje Messenger API dla Instagrama. Startup został zaproszony do zamkniętego programu beta dla platformy i już dziś umożliwia markom wykorzystanie swojego rozwiązania do komunikacji na Instagramie.

Dzięki integracji Zowie z Messenger API, firmy mogą uwolnić zespół obsługi klienta od powtarzalnych pytań i skupić się na budowaniu relacji z klientami, na przykład doradzając im w procesie zakupu. Tym samym Instagram staje się kolejnym kanałem obsługiwanym przez Zowie – obok platform takich jak Messenger, WhatsApp, Zendesk, Intercom, czy LiveChat.

Zowie pomaga firmom w odciążeniu zespołów obsługi klienta w wielu kanałach i w wielu językach. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, system można wdrożyć w 24h i w pierwszym tygodniu zautomatyzować odpowiedzi na co najmniej 30% pytań. Zespoły obsługi klienta obsługują wszystkie zapytania w jednym panelu, dzięki czemu ich praca jest sprawniejsza i wygodniejsza, a klient może liczyć na taki sam poziom obsługi, niezależnie od wybranej przez siebie formy kontaktu.

– Cieszymy się, że Zowie dołącza Instagram do obsługiwanych kanałów. Messenger API dla Instagrama jest teraz dostępny dla wszystkich deweloperów, którzy pomagają markom w komunikacji z klientami i ulepszaniu związanego z nią doświadczenia użytkownika – mówi Konstantinos Papamiltiadis, VP of Platform Partnerships w Messengerze – Wykorzystując Messenger API dla Instagrama, firmy i deweloperzy mogą efektywnie skalować przepływ wiadomości, by zapewnić lepszą obsługę i rozwijać relacje ze swoimi klientami – dodaje.

Zowie zostało założone w roku 2019 przez Maję Schaefer i Macieja Ciołka. W ciągu 2 lat działalności startup pozyskał klientów z całego świata skupiając się na korporacjach (m.in. Aviva, InPost, L’Oreal, Media Markt) i szybko rosnących organizacjach (Bakkt, Brainly, czy IC Markets).

Naszym celem jest sprawienie, że automatyzacja obsługi klienta będzie czymś powszechnym, czymś, co jest oczywiste w każdej szybko rozwijającej się firmie. Można tego dokonać tylko w jeden sposób zmniejszając barierę wejścia. W ten sposób pomagamy firmom z całego świata odpowiadać na miliony pytań miesięcznie szybciej i lepiej, przyczyniając się nie tylko do redukcji kosztów, ale przede wszystkim do zwiększenia satysfakcji klientów. Dlatego bardzo cieszy nas zaufanie Facebooka, dzięki któremu nasi klienci zyskują nowy kanał, w którym mogą obsługiwać swoich klientów, umożliwiając im wybór najwygodniejszej dla nich platformy do kontaktumówi Maja Schaefer, CEO i co-founderka Zowie.