Polski Unified Factory wyrusza na podbój USA i Kanady

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej wchodzą na arenę międzynarodową. Poza rynkami europejskimi chętnie zdobywają kolejne kontynenty. Zarząd spółki Unified Factory podpisał list intencyjny inaugurujący proces wprowadzania na rynek amerykański i kanadyjski polskich rozwiązań.

Zdjęcie główne artykułu by unsplash

Obecnie ponad 90% przedsiębiorców chcąc wyróżnić się na tle konkurencji oferuje użytkownikom multikanałową komunikację. Dzięki wykorzystaniu narzędzi klasy Customer Service Automation firmy mają możliwość nie tylko budowania sprawnego dialogu z klientami, ale i kreowania pozytywnych doświadczeń zakupowych.

Unified Factory oraz amerykański Partner spółki planują zaspokoić tę potrzebę wdrażając narzędzia służące automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta w oparciu o algorytmy pamięci asocjacyjnej na rynku amerykańskim i kanadyjskim.

Trwające negocjacje mają doprowadzić do wspólnego opracowania i wdrożenia strategii sprzedażowej, ułatwiającej przedsiębiorcom dostęp do narzędzia stworzonego przez Unified Factory S.A. Skala działalności Partnera oraz podmiotów z nim współpracujących obejmie początkowo około tysiąca klientów.

W zależności od potrzeb klienci będą mogli wdrożyć narzędzie w trzech modelach: SaaS, gdzie dystrybucja oprogramowania następuje w ramach chmury obliczeniowej, White Label oraz poprzez integrację z kanałami e-commerce przy wykorzystaniu technologii automatyzujących obsługę internetowych kanałów sprzedaży.

– Z uwagi na dobro prowadzonych negocjacji, do czasu zawarcia umowy, nie zostanie ujawniona nazwa Partnera działającego na rynkach amerykańskim i kanadyjskim – wyjaśnia Prezes Unified Factory S.A. Maciej Okniński. Wszystko wyjaśni się jednak w ciągu sześciu miesięcy, ponieważ spółki deklarują dołożenie wszelkich starań, aby rozmowy zostały zakończone w tym czasie.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku spółka osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.