Polskie święto internetowych zakupów

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Znana jest już data ogólnopolskiej akcji Dzień Darmowej Dostawy 2014. Święto internetowych zakupów odbędzie się 2 grudnia. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów online bez ponoszenia kosztów przesyłki w sklepach biorących udział w akcji. Ich oferta będzie zamieszczona na oficjalnej witrynie www.dziendarmowejdostawy.pl. Będzie to już piąta edycja akcji zainicjowanej przez serwis eKomercyjnie.pl.  

Dzień Darmowej Dostawy w Polsce będzie zorganizowany już po raz piąty. Odbędzie się on we wtorek 2 grudnia 2014. Tego dnia w godzinach od 00:01 do 23:59 chętni będą mogli zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki. Celem Dnia Darmowej Dostawy jest popularyzacja zakupów internetowych w Polsce, a także przekonanie klientów, że jest to wygodne i bezpieczne. 

Szeroka oferta sklepów

Oficjalna strona internetowa www.dziendarmowejdostawy.pl to miejsce, w którym znajdować się będzie lista sklepów internetowych biorących udział w akcji. Do 24 listopada br., czyli do dnia zakończenia zapisów, strona będzie codziennie aktualizowana o kolejne sklepy, które dołączyły do akcji. Organizator, serwis eKomercyjnie.pl, weryfikuje zgłaszające się firmy, a te zakwalifikowane zobowiązane są do przestrzegania regulaminu Dnia Darmowej Dostawy.  

Dla sklepów Dzień Darmowej Dostawy to przede wszystkim szansa na pozyskanie nowych klientów oraz zachęcenie dotychczasowych do ponownych zakupów. Dla prawie 55% z nich darmowa dostawa była jedyną promocją tego dnia, która przyciągała klientów. Udział w akcji to także okazja dla sklepów do zaprezentowania się jako uczestnik ogólnopolskiego wydarzenia e-commerce. Dzięki szerokiemu oddźwiękowi internetowego święta w mediach wiele osób, które dotychczas kupowały tradycyjnie, zdecydowało się na zakupy online.    

Dzień Darmowej Dostawy 2013

W zeszłorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy wzięła udział rekordowa liczba sklepów – 2450. Najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).

W trakcie 24 godzin trwania akcji strona www.dziendarmowejdostawy.pl wygenerowała prawie 3 mln przejść na strony sklepów. Z kolei w dniach od 1 do 3 grudnia na stronie Dnia Darmowej Dostawy odnotowano aż 161 tys. wizyt i ponad 116 tys. użytkowników, którzy średnio spędzali na niej prawie 5 minut. 

W ankiecie przeprowadzonej wśród sklepów, której wzięły udział w zeszłorocznej akcji, powyżej 90% sklepów zadeklarowało zwiększony ruch na swoich stronach tego dnia, a prawie 80% potwierdziło zwiększoną liczbę zamówień w porównaniu do średniej z listopada. Z kolei ponad 30% sklepów odnotowało więcej niż 100% wzrost sprzedaży w dniu akcji.