W Rankfor.ai inwestujemy nie w kolejne narzędzie SEO, ale w twórców widoczności przyszłości – mówi Krzysztof Grochowski, Partner w Simpact Ventures. – Gdy sztuczna inteligencja staje się miejscem, gdzie zaczyna się odkrywanie marek, firmy muszą wiedzieć, jak są postrzegane i jak mogą to kształtować. Rankfor.ai daje im tę możliwość – pokazuje, gdzie i jak pojawiają się w odpowiedziach AI, i oferuje narzędzia, by realnie wpływać na ten obraz.
Rankfor.ai wykorzysta inwestycję na globalną ekspansję, rozwój sieci partnerów i dalsze doskonalenie swojej oferty produktowej.
AI na nowo definiuje zasady widoczności
Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki ludzie szukają informacji i podejmują decyzje. Zamiast korzystać z Google i klikać w linki, coraz więcej osób pyta ChatGPT, Gemini lub Copilot. Marki nie rywalizują już o miejsce w wynikach wyszukiwania, teraz walczą o to, by stać się odpowiedzią, którą wybiera AI. Małe i średnie firmy, będące filarem europejskiej gospodarki, ryzykują, że zostaną pominięte, co pogłębia lukę widoczności sprzyjającą największym amerykańskim graczom.
– AI stała się nową warstwą odkrywania marek – mówi Dmitrij Zatuchin, współzałożyciel i CEO Rankfor.ai. – Pomagamy firmom zobaczyć, co sztuczna inteligencja już „myśli” o ich marce — i co zrobić, by częściej pojawiały się w rekomendacjach.
Rankfor.ai pokazuje, jak AI opisuje marki i ich produkty, pomaga uporządkować dane, by były lepiej rozumiane przez algorytmy, oraz mierzy, jak często i jak trafnie marka pojawia się w odpowiedziach AI. Dzięki temu firmy mogą realnie wpływać na to, jak są widziane w świecie sztucznej inteligencji — i konkurować z największymi.
Rankfor.ai to najlepszy sposób, by być widocznym w erze AI. Tworzymy treści zrozumiałe dla maszyn i wiarygodne dla ludzi – dodaje Marzena Ferguson, współzałożycielka Rankfor.ai.