ORLEN wprowadza ułatwienia przy tankowaniu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

ORLEN wprowadza ułatwienia przy tankowaniu

Udostępnij:

ORLEN uruchomił usługę zdalnego wezwania pracownika stacji poprzez aplikację ORLEN VITAY. Rozwiązanie, które powstało z myślą o osobach z niepełnosprawnościami, pozwala na korzystanie z ofert i usług stacji bez wychodzenia z samochodu. Dzięki funkcjonalności można zgłosić potrzebę pomocy przy tankowaniu paliwa, korzystaniu z kompresora lub myjni.

Od początku października klienci stacji ORLEN za pomocą aplikacji ORLEN VITAY mogą zdalnie wezwać pracownika do pomocy przy czynnościach związanych z korzystaniem ze stacji. Rozwiązanie jest przeznaczone w szczególności dla osób z niepełnosprawnościami, dla których tankowanie, korzystanie z myjni, czy kompresora może być problematyczne.

— Budowa odpowiedzialnej i wiarygodnej organizacji to nie tylko duże i ambitne projekty. To również działania, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów, stałe podnoszenie jakości oferowanych usług oraz odpowiedzialność społeczna. Szczególnie ważne jest dla nas przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wsparcie naszych klientów w prostych czynnościach, które znacznie poprawi komfort korzystania ze stacji, zwłaszcza osobom z niepełnosprawnościami. Nowa funkcjonalność w aplikacji ORLEN VITAY umożliwi klientom jeszcze szybszy i łatwiejszy dostęp do naszych usług — mówi Łukasz Porażyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.

Pomoc w zasięgu ręki

Żeby skorzystać z rozwiązania wystarczy kliknąć zakładkę „Pomoc na stacji”, następnie wybrać kategorię, w której potrzebujemy wsparcia, podać numer dystrybutora oraz markę i numer rejestracyjny samochodu, a na końcu zatwierdzić wezwanie pomocy. W ten sposób zgłoszenie zostaje wysłane do pracowników stacji, którzy odpowiedzą na nie w możliwie najkrótszym czasie. Dodatkowo na wszystkich stacjach ORLEN pojawią się również nowe oznaczenia informacyjne „Wezwij obsługę poprzez aplikację ORLEN VITAY lub naciskając 3 x klakson”. Naklejki zostaną umieszczone na filarach wiat podjazdu.

Z troską o każdego klienta

W swojej strategii rozwoju Grupa ORLEN kładzie duży nacisk na wymiar społeczny i środowiskowy prowadzonej działalności biznesowej. Dbając o dostępność produktów i usług dla wszystkich klientów sieci, koncern na swoich stacjach wprowadza kolejne rozwiązania dla osób z niepełnosprawnościami. Są to m.in.: specjalnie miejsca parkingowe, obniżone podjazdy przy wejściu do sklepu, dostosowane przestrzenie pomiędzy regałami i przed ladą kasową w sklepach. Ponadto, na wszystkich stacjach ORLEN za paliwo można płacić przy dystrybutorze korzystając z aplikacji mobilnej ORLEN Pay (wykorzystując umieszczony na każdym dystrybutorze w sieci specjalny kod QR), a na blisko 400 stacjach funkcjonuje również obsługa przez Mobilnego Kasjera, który przyjmuje płatności za paliwo i artykuły dostępne na podjeździe.

Usługa wezwania pomocy poprzez aplikację ORLEN VITAY to odpowiedź m.in. na potrzeby osób z niepełnosprawnościami, dla których takie wsparcie jest niezbędne. Skorzystanie z nowej funkcjonalności wymaga aktualizacji aplikacji ORLEN VITAY.

 

Zobacz także:

ORLEN kupił pierwszą w Polsce lokomotywę wodorową i rozpoczął jej testy

ORLEN będzie magazynować CO2 pod dnem morza