Ponad 1,5 tys. klientów Fachowcy.pl Ventures

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

W lipcu grono klientów notowanej na NewConnect spółki Fachowcy.pl Ventures S.A. powiększyło się o 93 firmy. Łącznie według stanu na 1 sierpnia z abonamentowej usługi obecności w Internecie korzysta aż 1550 Klientów, czyli o 170% więcej niż przed rokiem.

Zdjęcie główne artykułu by kaboompics.com

Spółka dostarcza technologię wykorzystująca algorytmy sztucznej inteligencji używane do pozyskiwania zleceń z Internetu, głównie dla małego i średniego biznesu. Pod względem liczby podpisanych nowych umów abonamentowych lipiec jest najlepszym miesiąc tego roku.

Przed rokiem liczba klientów, korzystającą z abonamentowej usługi wynosiła 575, a w samym lipcu podpisano 113 nowych umów abonamentowych. Wynik przed rokiem był realizowany przez grupę kilkudziesięciu handlowców. Sprzedaż w lipcu pokazuje, że istotnie wzrasta efektywność liczona handlowca. Cztery tygodnie temu za sprzedaż odpowiedzialna było 18 osób, a w ciągu miesiąca ich liczba wzrosła do 25. Wzrasta również sama wartość sprzedanego pakietu – w ubiegłym roku było to około 2800 zł, w lipcu 2016 r. to już blisko 3500 zł.

– Przyśpieszyliśmy tempo pozyskiwania klientów, których liczba obecnie jest wyższa o 170% niż przed rokiem. W kolejnych miesiącach tempo przyrostu nowych klientów będzie jeszcze wyższe w dużej mierze dzięki wzrostowi naszej efektywności i planowanemu powiększeniu naszego zespołu sprzedażowego. Do końca przyszłego miesiąca liczba handlowców zwiększy do 35 osób a w czwartym kwartale blisko 50. Podtrzymując takie tempo rozwoju pewnie zmierzamy do naszego tegorocznego celu: przekroczenia liczby 2,4 tys. klientów – powiedział Piotr Surmacki, Prezes Fachowcy.pl Ventures.  

Całkowita wartość umów z klientami podpisanych w lipcu 2016 r. wyniosła ponad 306 tys. zł netto. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego. 

Grupa Kapitałowa Fachowcy.pl Ventures S.A. rozwija technologie wspomagające pozyskanie nowych klientów i zleceń z Internetu. Usługi Spółki oferowane są w modelu abonamentowym, a docelowym ich odbiorcą są małe i średnie firmy usługowe. Dzięki posiadanej technologii, gromadząc dane w ramach całego procesu pozyskania zlecenia, Spółka buduje unikatową wiedzę na temat efektów prowadzenia działań reklamowych dla całego sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.