Powstał portal do wymiany ubranek w sieci

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Wystartował nowy serwis dla rodziców – Kiciuszek.pl. Portal ma być miejscem, w którym rodzice będą wymieniać się ubrankami dziecięcymi.

Wystartował nowy serwis dla rodziców – Kiciuszek.pl. Portal ma być miejscem, w którym rodzice będą wymieniać się ubrankami dziecięcymi.

Kiciuszek.pl powstał w odpowiedzi na potrzeby rodziców. Dzieci rosną szybko, wymiana ubranek jest konieczna co 3-4 miesiące, a to wiąże się to ze sporymi kosztami. W „polskim internecie” wiele jest serwisów, w których można kupić lub sprzedać ubranka dziecięce. Brakuje jednak takiego, w którym można się nimi wymienić, wyspecjalizowanego serwisu do wymiany ubranek – taki jest właśnie Kiciuszek.pl.

– Przejrzysty, łatwy w obsłudze serwis, jasne zasady wymiany, minimalne koszty związane z przesyłką i obsługą zamówienia – to podstawowe zasady, jakimi kierowaliśmy się przy tworzeniu serwisu – mówi Krzysztof Czapla, Prezes Zarządu Point.fm, właściciel Kiciuszka.- Nie ukrywam, że wzorowaliśmy się na dobrych praktykach z zachodu, gdzie tego typu portale są bardzo popularne. Mam nadzieję, że również w Polsce ta idea znajdzie swoich zwolenników i stałych użytkowników – dodaje.

W serwisie dostępnych jest 21 kategorii ubranek i akcesoriów dziecięcych. Rzeczy podlegające wymianie dodawane są do serwisu w tzw. Paczuszkach, będących zbiorem min. 3 ubranek. Dostęp do serwisu jest bezpłatny. Dodać paczuszkę może każdy zarejestrowany użytkownik, a po dodaniu pierwszej paczki i zaakceptowaniu jej przez administratora może również zamawiać. Koszt zamówienia to 35 zł, zawiera opłatę za odbiór paczuszki od właściciela i dostarczenie jej do zamawiającego przez kuriera, co stanowi większość tej kwoty.

Wymiana odbywa się całkowicie za pośrednictwem serwisu, łącznie z opłaceniem kuriera dostarczającego paczuszkę tak, że zaangażowanie rodziców i czasochłonność wymiany jest minimalna. O wszystkich aktywnościach dotyczących wymienianych paczuszek użytkownicy powiadamiani są mailowo. Kiciuszek jest też zintegrowany z Facebook’iem.

źródło: informacja prasowa