Wspólnicy Daniel Burzawa (Worldseo Business Centre) oraz Sławomir Gugałka (Visual Technologies) stworzyli Trudo.pl – narzędzie prezentujące popularne i modne aukcje. Autorski algorytm selekcjonujący, na podstawie doświadczenia Allegrowiczów, pozwala na spożytkowanie wyników przez nowych kupujących.
– Algorytm minimalizuje złe zakupy, pozostawiając jednocześnie duży wybór asortymentu. Trudo prezentuje obecnie ok. 130 000 aukcji. Podstawą automatycznego rankingu jest „Mądrość Tłumu” w formie zespołu kryteriów biorących pod uwagę m.in. ilość kupujących, komentarze i oceny użytkowników oraz przedmioty najczęściej obserwowane – dodaje Gugałka.
O najlepszych aukcjach TOP 10, Ofertach Dnia, użytkownicy, jeśli sobie tego życzą, są powiadamiani e-mailowo lub poprzez SMS. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest system powiadomień z filtrowaniem na podstawie kategorii, słowa kluczowego i ceny.
Modelem biznesowym jest model pośrednika, wirtualnej wspólnoty oraz reklamowy. Strategia rozwoju zakłada ulepszanie rankingu oraz zbudowanie sieci serwisów w różnych wersjach językowych.
źródło: informacja prasowa