Wśród nich są zarówno kampanie i rozwiązania rynkowe, jak i eksperymenty, prototypy oraz wizje, które dopiero kształtują nowe standardy w branży kreatywnej i technologicznej. Podczas obrad Innovation 2025 40-osobowe jury oceniło 150 zgłoszeń, zwracając szczególną uwagę na oryginalność, potencjał zmiany, progresywność oraz wpływ i korzyść.
Pełna lista nominowanych projektów dostępna jest tutaj.
Jury Innovation 2025
Obradom Jury przewodniczyła Kamila Cichocka, CMO Central Europe – Microsoft. Rolę przewodniczących grup jurorskich objęli:
- Adam Nitecki, General Manager E-commerce – L’Oréal (Innowacje w Biznesie)
- Tomasz Misiukiewicz, Co-founder i Creative Director – Przestrzeń (Innowacje w Komunikacji)
- Małgorzata Niska, Head of Media Strategy – dentsu Polska (Innowacje w Mediach)
O konkursie Innovation
Innovation to konkurs, który powstał z myślą o zmianie, potencjale i wizji tego, co dopiero przed nami. Jego celem jest promowanie odważnych i oryginalnych rozwiązań w biznesie, marketingu, mediach i technologii. W odróżnieniu od wielu innych inicjatyw branżowych, Innovation docenia także eksperymenty, prototypy i koncepcje, które nie zostały jeszcze rynkowo wdrożone, ale przełamują schematy i pokazują kierunek, w jakim zmierza branża.
Dzięki takiemu podejściu Innovation stał się platformą wymiany idei i doświadczeń między twórcami, biznesem i technologią. To przestrzeń, w której rodzą się wizje, definiowane są kierunki i powstają fundamenty przyszłych rozwiązań – zarówno w komunikacji, jak i w produktach, usługach czy systemach społecznych.
Informacje organizacyjne
Uroczysta Gala wręczenia nagród Innovation 2025 odbędzie się 26 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, inaugurując dwudniową konferencję Imagination Day 2025.
Więcej informacji oraz bilety dostępne są tutaj.
- Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Innovation, Cannes Lions
- Sponsor Główny: Polsat Media
- Sponsorzy: AMS, Gazeta.pl
- Partnerzy: Ringier Axel Springer Polska, Business Insider, Onet, Forbes, Polska Organizacja Reklamodawców
- Audytor: SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, MamStartup