Poznaliśmy pierwszych prelegentów Digital Dragons 2019

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Poznaliśmy pierwszych prelegentów konferencji Digital Dragons 2019, która ósmy raz odbędzie się w Krakowie, w tym roku w dniach 27 i 28 maja.

Wśród wykładowców są między innymi Tina Nawrocki, animatorka Cuphead, Nathan McCree, autor oryginalnej muzyki do Tomb Raider oraz Josh Sawyer legendarny designer uznanych gier RPG.

Tina Nawrocki jako animator i concept artysta w branży gier pracuje już ponad 10 lat. Największą popularność przyniosła jej animacja ponad 60 postaci i poziomów do Cuphead, jednej z najlepszych gier Indie ostatnich lat. Warstwa artystyczna produkcji studia MDHR została doceniona zarówno przez branżowe media jak i graczy. W Krakowie Nawrocki poprowadzi wykład pod tytułem „Cuphead: For the Love of 2D Animation”, pozwalając publiczności zajrzeć za kulisy produkcji tej wybitnej gry. Dodatkowo możemy się spodziewać materiałów z nowego projektu, nad którym pracuje Tina Nawrocki.

Krakowską konferencję odwiedzi w tym roku również Nathan McCree, kompozytor, projektant dźwięku i dyrektor audio wielu projektów filmowych, telewizyjnych oraz growych. McCree wśród graczy znany jest przede wszystkim jako kompozytor muzyki do pierwszych dwóch gier z serii Tomb Raider, tytułów które między innymi zrewolucjonizowały podejście do muzyki w grach komputerowych. I to właśnie na podstawie oryginalnych ścieżek dźwiękowych z pierwszych przygód Lary Croft, McCree w Krakowie będzie analizował zmiany jakie zaszły na przestrzeni lat w odbiorze muzyki do gier.

Fanów gier RPG z pewnością zainteresuje wizyta na Digital Dragons Josha Sawyera, legendarnego projektanta narracji i rozgrywki dla tak kultowych gier jak seria Icewind Dale, Neverwinter Nights czy serii Pillars of Eternity. W maju poznamy post-mortem tej ostatniej serii, a Sawyer podczas wykładu oceni zmiany w podejściu zespołu do przygotowania gry, które zaszły między pierwsza a drugą częścią Pillars of Eternity, wpływ publicznych beta testów na ostateczny kształt produkcji oraz podda analizie projekty narracji i walki.

Poza wspomnianą trójką, Krakowski Park Technologiczny organizujący konferencję zaprezentował jeszcze 21 prelegentów. W Krakowie wykłady poprowadzą: Alexandre Mandryka (Game Whispering Inc.), Elizabeth Maler (Abiding Bridge), Patryk Scelina (Picture & Sound), Artur Reterski/Piotr Leszczyński (Vile Monarch), Chen Liang (Flying Wild Hog), Markus Pursche (QLOC), Grzegorz Jaśkiewicz (Jutsu Games), Mikołaj Radwan (Techland), Carlos Martin (Seat 7 Entertainment), Svetlana Valgina (smartly.io), Stephane Assadourian (Producer Pro), Mikołaj Pawłowski (Juggler Games), Pavle Goloskokovic, Zbigniew Woznowski (Reality), Randy Barenscott (AppicPlay), Alon Paster (TabTale 3), Martin Jurasek (Pixel Federation Seaport), Mariusz Gasiewski (Google), Kacper Szymczak (Artificer), Brandon Sheffield (Necrosoft Games) oraz Jan Kavan (CBE Software).