Poznańska firma GoSell nagrodzona za innowacyjność!

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Prestiżowa nagroda Retail Evolution Award 2014 w kategorii „Innowacja marketingowa” trafiła w tym roku do firmy GoSell z Poznania. Podczas odbywających się w Warszawie Retail Technology Days 2014 doceniono stworzony przez nią system GoTarget.

Prestiżowa nagroda Retail Evolution Award 2014 w kategorii „Innowacja marketingowa” trafiła w tym roku do firmy GoSell z Poznania. Podczas odbywających się w Warszawie Retail Technology Days 2014 doceniono stworzony przez nią system GoTarget.

Nagrodzone rozwiązanie umożliwia szybką dystrybucję spójnych treści marketingowych w zintegrowanych kanałach komunikacji, takich jak: aplikacja mobilna, strona internetowa, media społecznościowe oraz digital signage. GoSell jest jedną z dziewięciu innowacyjnych spółek działających w Nickel Inkubator, projekcie inwestycyjnym Nickel Technology Park Poznań.

GoSell, poznańska firma oferująca innowacyjne rozwiązania w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej, dołączyła w maju br. do grona laureatów Retail Evolution Award 2014 . Kapituła konkursu rokrocznie wyróżnia najciekawsze urządzenia, produkty i usługi prezentowane podczas Retail Technology Days. Odbywające się w Warszawie wydarzenie to jedyne w Polsce spotkanie osób decydujących o inwestycjach i kierunkach rozwoju w sieciach handlowych oraz handlu internetowym z liderami rynku IT, dostawcami technologii, usług, wyposażenia i sprzętu dla branży handlu detalicznego. Na tegorocznych Retail Technology Days, które otworzył były minister administracji i cyfryzacji Michał Boni, ponad 500 osób dyskutowało o przyszłości branży i innowacjach w handlu detalicznym.

Stworzone przez poznańską spółkę rozwiązanie GoTarget to pierwszy w Polsce kompleksowy system zarządzania treściami marketingowymi w różnych kanałach komunikacji – od aplikacji mobilnej, poprzez stronę internetową, media społecznościowe oraz digital signage. Nie tylko zwiększa on skuteczność przekazu marketingowego, ale również zapewnia optymalizację kosztów oraz procesów po stronie klienta. W procesie komunikacji kluczową rolę odgrywa aplikacja mobilna, której funkcjonalności pro-sprzedażowe mają angażować użytkownika oraz gromadzić informacje o jego preferencjach i zachowaniach zakupowych.

Nasz system ma za zadanie zwiększyć skuteczność przekazu marketingowego centrum handlowego oraz marki. Jego istotą jest oparcie się na idei angażowania konsumenta w miejscu sprzedaży i poza nim oraz marketingu 360 stopni. – mówi Tomasz Gorzkowicz, prezes GoSell – Poprzez nasze produkty chcemy wprowadzać firmy z sektora retail w nową erę komunikacji z klientem, który staje się coraz bardziej świadomy swoich wyborów jako konsument. Dlatego też GoTarget wykorzystuje nie tylko specjalnie opracowaną we współpracy ze spółką Internet Media Services aplikację mobilną, ale integruje również stronę internetową, media społecznościowe oraz rozwiązania digital signage. Dodatkowo oferujemy możliwość wykorzystania landing page, Wi-Fi oraz protokołu bluetooth low energy (beacons). Nasz system ma dostarczać klientom konkretne wartości. Dla centrum handlowego będzie to na przykład zwiększenie ruchu, wsparcie sprzedaży najemców, dystrybucja treści oraz integracja kanałów komunikacji.

Firma GoSell powstała w Poznaniu w lipcu ubiegłego roku jako efekt współpracy jej pomysłodawców z Nickel Technology Park Poznań (NTPP). W zamian za 30% udziałów park technologiczny wsparł rozwój spółki kwotą 750 tys. zł. GoSell jest jednym z 9 innowacyjnych przedsiębiorstw założonych w ostatnich 2 latach w Nickel Inkubator. Realizowany od 2011 roku projekt inwestycyjny NTPP to przykład wyjątkowo skutecznego wykorzystania środków z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Dzięki wsparciu z funduszy unijnych w wysokości 9,5 mln zł na polskim rynku pojawią się zaawansowane technologicznie produkty i usługi, w tym m.in. bardzo skuteczny opatrunek na rany, wirtualne „pudełko na paragony”, zintegrowany system dynamicznego zarządzania transportem czy innowacyjne systemy analizy zachowań klientów w przestrzeni sklepowej.

źródło: informacja prasowa