Założony w 2015 roku przez Filipa Duszczaka startup skupiony na systemie CRM Instream.io, w latach 2015-2017 podpisał aż trzy umowy inwestycyjne na łączną kwotę 2,7 mln PLN. Niestety w wyniku ostatniej rundy w 2017 roku, która ostatecznie nie została doprowadzona przez fundusz VC, ówczesny zarząd firmy zmuszony był zawiesić projekt. W ostatnich latach firma rozbudowała nowe gałęzie biznesowe i wykorzystując swoje doświadczenie sprzedażowe, rozpoczęła oferowanie usług wsparcia sprzedaży i pozyskiwania klientów.
Po niespełna 30 miesiącach firma chwali się ponad 50 pracownikami oraz przychodami na poziomie kilku milionów rocznie.
– Pracujemy dzisiaj dla największych firm w kraju i na świecie. Możemy pochwalić się referencjami takich firm jak EY, Shell, Sage czy Randstad. Operujemy dzisiaj na ponad 40 rynkach, pozyskując leady sprzedażowe dla naszych klientów.
Firma prowadzi właśnie konsolidację wszystkich swoich marek i produktów, dzięki czemu jej oferta ma być bardziej wyraźna i dużo bardziej konkurencyjna w Europie.
– Dostarczamy bardzo szeroką gamę usług i produktów w zakresie sprzedaży. Wcześniej robiliśmy to w oparciu o różne marki, wynikało to z różnych życiowych sytuacji. Na pewno nie miało to dobrego wpływu na rozpoznawalność firmy. Dlatego podjęliśmy decyzję o konsolidacji. Jako InStream Group do końca 2020 roku chcemy być jednym z czołowych dostawców usług sprzedaży w we wschodniej Europie. Wiemy, że jest możliwe, a konsolidacja jest jednym z koniecznych elementów całej układanki.
Obecnie InStream Group prowadzi proces inwestycyjny i planuje zainwestować ponad 2 mln PLN w rozwój obecnych i nowych technologii.