Czytasz właśnie artykuł z cyklu, w którym polskie startupy, firmy technologiczne i fundusze venture capital podsumowują 2021 rok.
Oferta naszego e-sklepu to produkty od kilkudziesięciu dostawców na jednej platformie online. Oferujemy dania od restauratora Adama Gesslera. Nasz model biznesowy łączy cenionych dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów za pomocą nowoczesnych technologii.
Cel: 10 mln konsumentów
Działamy na rynku od grudnia 2020 r., a do końca 2023 r. chcemy dotrzeć do 10 mln konsumentów. Nasz e-sklep, dostępny dotychczas dla konsumentów z Warszawy i okolic oraz Łodzi, w październiku 2021 r. rozpoczął ogólnokrajową dostawę wysyłkową produktów zamówionych na deli2.pl.
Planujemy też rozwój sprzedaży stacjonarnej. 27 października otworzyliśmy w Warszawie swój sklep stacjonarny. Klienci, którzy go odwiedzą, mogą zaopatrzyć się w najpopularniejsze produkty dostępne dotychczas wyłącznie na platformie.
Finansowanie
Ponadto w czerwcu zakończyliśmy prywatną emisję akcji i pozyskaliśmy 1 mln zł. Środki przeznaczymy na dalszy rozwój. Poprzedza to nasze plany debiutu na NewConnect.
–
Autor: Bartosz Kazimierczuk, CEO Deli2