Pozyskaliśmy 1 mln zł i rozpoczęliśmy ogólnokrajową dostawę wysyłkową produktów. Podsumowanie roku Deli2

Dodane: 22.12.2021

Bartosz Kazimierczuk

Udostępnij:

Działamy na rynku spożywczym, łącząc delikatesy, manufaktury, piekarnie, winiarnie i sklepy z eko żywnością. A co udało nam się osiągnąć w tym roku? O tym niżej.

Czytasz właśnie artykuł z cyklu, w którym polskie startupy, firmy technologiczne i fundusze venture capital podsumowują 2021 rok.

Oferta naszego e-sklepu to produkty od kilkudziesięciu dostawców na jednej platformie online. Oferujemy dania od restauratora Adama Gesslera. Nasz model biznesowy łączy cenionych dostawców i odbiorców bez kosztownych magazynów za pomocą nowoczesnych technologii.

Cel: 10 mln konsumentów

Działamy na rynku od grudnia 2020 r., a do końca 2023 r. chcemy dotrzeć do 10 mln konsumentów. Nasz e-sklep, dostępny dotychczas dla konsumentów z Warszawy i okolic oraz Łodzi, w październiku 2021 r. rozpoczął ogólnokrajową dostawę wysyłkową produktów zamówionych na deli2.pl.

Planujemy też rozwój sprzedaży stacjonarnej. 27 października otworzyliśmy w Warszawie swój sklep stacjonarny. Klienci, którzy go odwiedzą, mogą zaopatrzyć się w najpopularniejsze produkty dostępne dotychczas wyłącznie na platformie.

Finansowanie

Ponadto w czerwcu zakończyliśmy prywatną emisję akcji i pozyskaliśmy 1 mln zł. Środki przeznaczymy na dalszy rozwój. Poprzedza to nasze plany debiutu na NewConnect.

Autor: Bartosz Kazimierczuk, CEO Deli2