Pralniomaty po roku na polskim rynku

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Sieć Pralniomatów Hi’Shine po roku działalności w Polsce ma już 154 urządzenia w Warszawie i Krakowie, zlokalizowane na osiedlach mieszkaniowych, w pobliżu centrów handlowych, biurowców i stacji benzynowych. Obecnie 37% klientów Pralniomatów Hi’Shine korzysta z nich regularnie.

Pralniomaty Hi’Shine to innowacyjne urządzenia służące do nadawania i odbierania prania, z realizacją usługi przez pralnie chemiczne 5aSec. Dzięki nim klienci oszczędzają pieniądze i czas. Pranie można nadawać i odbierać o dowolnej porze dnia czy nocy, w wybranej przez siebie lokalizacji – całodobowa dostępność jest czynnikiem decydującym o wyborze usługi dla 78% klientów, zaś 59% zleca pranie w Pralniomacie Hi’Shine ze względu na bliską odległość maszyny od miejsca zamieszkania lub pracy. Jak wynika ze statystyk, użytkownicy innowacyjnych urządzeń korzystają z nich najczęściej rano przed pracą (w godzinach 7-10) oraz wieczorem po pracy (18-20).

Pralniomaty Hi’Shine to kolejny krok w automatyzacji usług i łączeniu tradycyjnej usługi pralniczej z nowoczesną infrastrukturą technologiczną oraz rozwiązaniami e-commerce. Całodobowa dostępność, sprawna logistyka, gwarancja profesjonalnej usługi pralniczej oraz user experience przyniosły spodziewane efekty – Pralniomaty zdały trudny test, jaki stawiany jest przed każdą nową usługą, zwłaszcza tak innowacyjną. Wraz z ekspansją sieci Pralniomatów, rośnie popularność usługi – średnio kwartalnie obserwujemy ponad 200% wzrost liczby transakcji. Pralniomaty zmieniają także zwyczaje klientów. Najpopularniejszą usługą, z której korzystają nasi klienci jest pranie i prasowanie koszul (58% zleceń), podczas gdy w tradycyjnych pralniach chemicznych, asortyment ten odpowiada tylko za 20% obrotów. Polacy są ciekawi nowej usługi, a wysoki odsetek klientów powracających oraz pozytywne opinie osób, które skorzystały z Pralniomatów, utwierdzają nas w przekonaniu, że warto rozwijać ten produkt – mówi Rafał Staszkiewicz, CEO Pralniomatów.

Blisko 62% transakcji jest zlecanych bezpośrednio w Pralniomacie Hi’Shine, natomiast 38% operacji jest zlecanych za pomocą strony internetowej i finalizowanych w Pralniomacie. Jak pokazują preferencje klientów, najczęściej do prania oddawane są koszule (58%). Następne w kolejności są marynarki i żakiety (17%), a także spodnie i spódnice (odpowiednio po 16%).

Pralniomaty, podobnie jak Paczkomaty® InPost,  to interaktywne urządzenia gotowe do obsługi w trybie 24/7. Nie bez powodu, aż 3/4 obecnych klientów Pralniomatów uznaje, że dostępność to wiodący argument, który zadecydował o skorzystaniu z nowej usługi. Zwłaszcza, że Pralniomaty są w wielu przypadkach zlokalizowane obok Paczkomatów®. Kolejny krok w rozwoju tego biznesu to dynamiczna komercjalizacja, zwiększanie efektywności i rentowości projektu. Liczymy, że Pralniomaty dołączą do niemal 5 tys. zagranicznych Paczkomatów® InPost, które stanowią obecnie największą na świecie sieć do samodzielnego nadawania i odbierania przesyłek 24 godziny na dobę – dodaje Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.

Każde urządzenie umożliwia jednorazowe nadanie nawet do 32 kompletów prania, które już następnego dnia – czyste i wyprasowane – jest gotowe do odbioru. Usługę prania można zlecić bezpośrednio przy Pralniomacie Hi’Shine (ten sposób preferuje 62% klientów), definiując kategorię prania na dotykowym monitorze i autoryzując transakcję kodem otrzymanym SMS-em. Klienci mogą też skorzystać ze strony HiShine.pl i sfinalizować transakcję przy Pralniomacie Hi’Shine, korzystając z kodu QR otrzymanego SMS-em (taką ścieżkę wybiera 38% klientów). Zlecenie prania online to nie tylko krótszy czas nadania prania w urządzeniu, ale także możliwość skorzystania z usług dodatkowych, jak pranie Premium czy wyszycie monogramu na koszuli.

Właścicielem i operatorem Pralniomatów Hi’Shine jest spółka Pralniomaty, której udziałowcami są trzej partnerzy: Aqmet – dostawca urządzeń, Integer.pl – dostawca know-how i technologii e-commerce oraz 5aSec – w zakresie usługi pralniczej.

Szybkość realizacji zamówienia za pomocą Pralniomatów Hi’Shine gwarantuje doskonała obsługa logistyczna oraz doświadczenie biznesowe partnerów. Po złożeniu zamówienia, worek z ubraniami przeznaczonymi do prania odbierany jest z Pralniomatu Hi’Shine przez kuriera HiShine. Kurier dostarcza odzież do pralni 5asec, gdzie następuje weryfikacja zamówienia, po czym do działania przystępuje zespół pralni. Po zrealizowaniu usługi prania, kurier odwozi czyste, wyprasowane i zafoliowane ubrania do Pralniomatu Hi’Shine, skąd klient może odebrać je w dogodnym dla siebie momencie.

fot. materiały prasowe