II edycja PrestaShop Day Warsaw pozostaje wierna ambicji zeszłorocznego wydarzenia: zebrać na cały dzień wszystkich profesjonalistów z branży e-commerce, by pomóc im stworzyć i rozwinąć własny sklep online.
Przez cały dzień będzie możliwość spotkania się z naszymi parterami, takimi jak UPS, PayPal, Prestapros, Sendinblue, Criteo i GlobalPrimex, którzy chętnie udzielą rad uczestnikom wydarzenia.
Wydarzenie odbywa się już 5 listopada w MS Mermaid.
Kilka interesujących liczb z poprzedniej (i zarazem pierwszej) edycji w 2018 roku:
- 400 uczestników
- 14 warsztatów i konferencji
- 15 prelegentów
- 10 sponsorów i partnerów
Ponad 25 000 sklepów internetowych w Polsce jest zbudowanych przy pomocy PrestaShop. PrestaShopDay Warsaw jest skierowane do przedsiębiorców zarówno z, jak i bez sklepów online, a także do wszystkich członków ekosystemu handlu internetowego, którzy mają okazję skorzystać z podpowiedzi najlepszych praktyk oraz wymiany doświadczenia między sobą.
PrestaShopDay Warsaw będzie także punktem spotkań tych, którzy chcieliby wprowadzić swój biznes do sfery online z agencjami webowymi, projektowymi i marketingowymi już współpracującymi z PrestaShop.
Tematem przewodnim PrestaShopDay Warsaw jest “Start and Scale”, czyli “Początek i Skalowanie”.
Jeśli masz już projekt e-commerce, w trakcie PrestaShopDay Warsaw nasi eksperci pomogą Ci przekuć Twój pomysł na prawdziwy sukces. Jeżeli już posiadasz swój sklep online, pomożemy Ci zapewnić wzrost i zwiększyć skalę dzięki warsztatom ukierunkowanym na najlepszą strategię dla Twojego biznesu. W ciągu PrestaShop Day wesprzemy Twoje ambitne przedsięwzięcie dostarczając wszelkiej wiedzy i porad, których potrzebujesz, aby wejść o poziom wyżej.
Na wydarzenie składają się konferencje i warsztaty. Konferencje traktują na tematy ogólne związane z e-commerce, takie jak SEO, wsparcie klienta i omnichannel.
Z drugiej strony, warsztaty są pouczającymi rozmowami na konkretne tematy, skoncentrowanymi na zwiększeniu i polepszeniu sprzedaży online przez e-sprzedawców. Zakres tematyki warsztatów mieści się w szerokim spektrum: od samej platformy PrestaShop poprzez marketing, zwrot z inwestycji (ROI), aż do aplikacji mobilnych połączonych z Twoim sklepem.
Wciąż nie jesteś przekonany, czy wziąć udział? Oto dlaczego powinieneś, jeśli jesteś:
Przedsiębiorcą
- Rozwiń swój biznes
- Zyskaj widoczność
- Zdobądź dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i ogłoszeń na temat PrestaShop
Partnerem
- Znacząca widoczność w specjalistycznych i ogólnych polskich mediach
- Ponad 400 e-sprzedawców w tym samym miejscu, tego samego
- Bezpośrednie i uprzywilejowane dyskusje z potencjalnymi klientami i partnerami
Agencją
- Spotkaj potencjalnych nowych klientów
- Zyskaj widoczność
- Zdobądź dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i ogłoszeń na temat PrestaShop
Developerem
- Spotkaj się ze społecznością developerów i współtwórców
- Zdobądź dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i ogłoszeń na temat PrestaShop
I… nasz zespół będzie na PrestaShop Day Warsaw, by Cię przywitać i osobiście poznać!
Nasz CTO, Aurélien Pelletier rozpocznie wydarzenie mową otwierającą, a także – po raz drugi – będzie możliwość spotkania z Jonathanem Lelièvre, który opowie wszystko o stanie PrestaShop popołudniu.
Dowiedz się więcej na temat programu wydarzenia.
Naszymi sponosrami są PayPal, Criteo, Sendinblue i UPS.
Nasz oficjalny hasztag to #PSDWarsaw