PrestaShop Day Warsaw: warszawskie miejsce spotkań dla wszystkich ekspertów z branży
e-commerce

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

PrestaShop Day Warsaw: warszawskie miejsce spotkań dla wszystkich ekspertów z branży
e-commerce

Udostępnij:

PrestaShop Day to punkt spotkań dla wszystkich z ekosystemu e-commerce – od członków społeczności po głównych graczy w branży – którego celem jest dyskusja na główne tematy związane z e-commerce, nowymi technologiami i otwartym kodem źródłowym

II edycja PrestaShop Day Warsaw pozostaje wierna ambicji zeszłorocznego wydarzenia: zebrać na cały dzień wszystkich profesjonalistów z branży e-commerce, by pomóc im stworzyć i rozwinąć własny sklep online.

Przez cały dzień będzie możliwość spotkania się z naszymi parterami, takimi jak UPS, PayPal, Prestapros, Sendinblue, Criteo i GlobalPrimex, którzy chętnie udzielą rad uczestnikom wydarzenia.

Wydarzenie odbywa się już 5 listopada w MS Mermaid.

Kup bilet teraz

Kilka interesujących liczb z poprzedniej (i zarazem pierwszej) edycji w 2018 roku:

  • 400 uczestników
  • 14 warsztatów i konferencji
  • 15 prelegentów
  • 10 sponsorów i partnerów

Ponad 25 000 sklepów internetowych w Polsce jest zbudowanych przy pomocy PrestaShop. PrestaShopDay Warsaw jest skierowane do przedsiębiorców zarówno z, jak i bez sklepów online, a także do wszystkich członków ekosystemu handlu internetowego, którzy mają okazję skorzystać z podpowiedzi najlepszych praktyk oraz wymiany doświadczenia między sobą.

PrestaShopDay Warsaw będzie także punktem spotkań tych, którzy chcieliby wprowadzić swój biznes do sfery online z agencjami webowymi, projektowymi i marketingowymi już współpracującymi z PrestaShop.

Tematem przewodnim PrestaShopDay Warsaw jest “Start and Scale”, czyli “Początek i Skalowanie”.

Jeśli masz już projekt e-commerce, w trakcie PrestaShopDay Warsaw nasi eksperci pomogą Ci przekuć Twój pomysł na prawdziwy sukces. Jeżeli już posiadasz swój sklep online, pomożemy Ci zapewnić wzrost i zwiększyć skalę dzięki warsztatom ukierunkowanym na najlepszą strategię dla Twojego biznesu. W ciągu PrestaShop Day wesprzemy Twoje ambitne przedsięwzięcie dostarczając wszelkiej wiedzy i porad, których potrzebujesz, aby wejść o poziom wyżej.

Na wydarzenie składają się konferencje i warsztaty. Konferencje traktują na tematy ogólne związane z e-commerce, takie jak SEO, wsparcie klienta i omnichannel.

Z drugiej strony, warsztaty są pouczającymi rozmowami na konkretne tematy, skoncentrowanymi na zwiększeniu i polepszeniu sprzedaży online przez e-sprzedawców. Zakres tematyki warsztatów mieści się w szerokim spektrum: od samej platformy PrestaShop poprzez marketing, zwrot z inwestycji (ROI), aż do aplikacji mobilnych połączonych z Twoim sklepem.

Kup bilet teraz

Wciąż nie jesteś przekonany, czy wziąć udział? Oto dlaczego powinieneś, jeśli jesteś:

Przedsiębiorcą

  • Rozwiń swój biznes
  • Zyskaj widoczność
  • Zdobądź dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i ogłoszeń na temat PrestaShop

Partnerem

  • Znacząca widoczność w specjalistycznych i ogólnych polskich mediach
  • Ponad 400 e-sprzedawców w tym samym miejscu, tego samego
  • Bezpośrednie i uprzywilejowane dyskusje z potencjalnymi klientami i partnerami

Agencją

  • Spotkaj potencjalnych nowych klientów
  • Zyskaj widoczność
  • Zdobądź dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i ogłoszeń na temat PrestaShop

Developerem

  • Spotkaj się ze społecznością developerów i współtwórców
  • Zdobądź dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i ogłoszeń na temat PrestaShop

Kup bilet teraz.

I… nasz zespół będzie na PrestaShop Day Warsaw, by Cię przywitać i osobiście poznać!

Nasz CTO, Aurélien Pelletier rozpocznie wydarzenie mową otwierającą, a także – po raz drugi – będzie możliwość spotkania z Jonathanem Lelièvre, który opowie wszystko o stanie PrestaShop popołudniu.

Dowiedz się więcej na temat programu wydarzenia.

Naszymi sponosrami są PayPal, Criteo, Sendinblue i UPS.

Nasz oficjalny hasztag to #PSDWarsaw

Kup bilet teraz