Stań się częścią rynku
Stworzona przez Andrewa Kitchella, Joe Fraimana i Juana Vasqueza platforma PriceMethod pomoże usługodawcom wynajmującym nieruchomości w osiąganiu większych przychodów. Jak przekonują pomysłodawcy projektu, dysponują oni narzędziami badania rynku, dzięki którym osoby wynajmujące mieszkania mogą równie efektywnie prowadzić biznes jak właściciele hosteli. Na czym polega pomoc oferowana przez PriceMethod?
Podstawowym celem startupu wywodzącego się z San Francisco jest wdrożenie dynamicznej polityki cenowej wśród osób trudniących się wynajmem nieruchomości. PriceMethod gromadzi dane o lokalnym rynku uwzględniając ilość obiektów noclegowych, oferowane przez nie standardy i ceny oraz monitoruje popyt w regionie. Dzięki zebranym informacjom przedsiębiorcy skuteczniej mogą konkurować z innymi usługodawcami.
Zwiększ dochody prawie o połowę
PriceMethod śledzi również wydarzenia, które mogą świadczyć o większym natężeniu turystów w określonym miejscu i czasie. Twórcy projektu zapewniają, że elastyczne dopasowanie się do sytuacji panującej na rynku i wdrożenie oferowanych rozwiązań przez firmę PriceMethod może zwiększyć dochody właścicieli nieruchomości nawet o 40 proc. Obecnie usługa dostępna jest na terenie Stanów Zjednoczonych, a klienci mogą testować ją bezpłatnie. Startup nawiązał już współpracę z platformami zrzeszającymi właścicieli prywatnych kwater m.in. Airbnb.
Twórcy przedsięwzięcia wierzą, że oferowane przez nich narzędzie pomoże przedsiębiorcom zbliżyć się modelem zarządzania cenami do tego, który jest od dawna wykorzystywany przez hotele. Zespół PriceMethod zbadał ponad 5 500 usługodawców oferujących prywatne noclegi w okolicy San Francisco. Jak się okazało w większości przypadków, mali przedsiębiorcy stosowali jednakowe ceny przez cały rok. Kitchella, Fraiman i Vasquez chcą wdrożyć system, dzięki któremu właściciele wynajmowanych nieruchomości będą dostosowywać oferty do rynkowych potrzeb.
Zdjęcie główne artykułu royalty free z Fotolia