Profesor vs. influencer, czyli jak się robi PR dla uczelni? Anna Kiryjow-Radzka (Stowarzyszenie „PRom”, SGGW)

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

Profesor vs. influencer, czyli jak się robi PR dla uczelni? Anna Kiryjow-Radzka (Stowarzyszenie „PRom”, SGGW)

Udostępnij:

O wyzwaniach uczelnianych specjalistów PR, specyfiki współpracy z profesorskim gronem i metodach na walkę z infodemią rozmawiamy z Anną Kiryjow-Radzką, prezeską Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” i specjalistką PR w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Gdy królowa Jadwiga fundowała w 1400 roku odnowienie Akademii Krakowskiej – późniejszego Uniwersytetu Jagiellońskiego – z pewnością nie myślała, że ta renomowana uczelnia mogłaby potrzebować PR. Dziś wszyscy mamy świadomość, że bez profesjonalnie prowadzonych działań public relations, uczelnia nie powalczy o studentów z najlepszymi świadectwami, o wybitnych profesorów, o zainteresowanie dziennikarzy.

Rzecz oczywista. Pozostaje jedynie – zrobić uczelni dobry PR.

I właśnie o takie dobre praktyki oraz sprawdzone metody pytamy Annę Kiryjow-Radzką, specjalistkę PR w SGGW oraz prezeskę Stowarzyszenia „PRom”. Z naszej rozmowy dowiecie się m.in.:

  • jak zachęcać naukowców do większego medialnego zaangażowania;
  • dlaczego specjalista PR musi być na uczelni gatekeeperem;
  • jak skutecznie docierać z uczelnianym przekazem do świata biznesu;
  • jak świat nauki może pokonać algorytmy i fake newsy;
  • jaka jest rola uczelnianego specjalisty PR w wcale z infodemią.

Rozmowę obejrzysz w serwisie YouTube

lub w Spotify

Anna Kiryjow-Radzka

Prezeska Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, specjalistka PR w SGGW

Członkini Zespołu doradczego do spraw działań na rzecz promocji polskiej nauki za granicą, członkini Zespołu Ekspertów ds. Krajowej Strategii Umiędzynarodowienia, członkini Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

W swojej codziennej pracy zaangażowana w działania public relations w SGGW oraz Uniwersytecie Europejskim – UNIgreen Aliance. Pasjonatka komunikacji i budowania międzynarodowych relacji w złożonym świecie akademickich oraz promowania polskiego dorobku naukowego na światowej arenie.

Słuchaj także: