Promoring.pl, narzędzie do generowania ruchu i pozyskiwania nowych klientów dla sklepów internetowych, po odkupieniu udziałów od Divante sp. z o.o., dołączył do portfela funduszu Seed Capital Xi Investment sp. z o.o., prowadzonego przez Macieja Białka.
Promoring.pl to narzędzie pozwalające na dywersyfikację i zwiększenie ruchu w sklepie internetowym dzięki promowaniu produktów komplementarnych z innych sklepów, nie stanowiących oferty konkurencyjnej dla emitentów tej reklamy. Promoring.pl pozwala nie tylko zwiększać przychody właścicielom sklepów internetowych, ale także daje narzędzia do promowania swojego asortymentu w miejscach, w których ich klienci robią zakupy.
Wraz z wejściem w skład spółek portfelowych Xi Investment nastąpi reorganizacja Promoring.pl. Spółka przekształci się w nowoczesną sieć reklamy w pełni zorientowaną na rynek e-commerce zarówno w Polsce jak i zagranicą.
Dzięki dotychczasowej działalności serwis dociera do 2,3 miliona unikalnych użytkowników 450 sklepów internetowych generujących 33 miliony wyświetleń widgetu reklamowego miesięcznie. Promoring.pl został doceniony przez branżę technologiczną i w 2010 roku zaliczono go w poczet finalistów europejskiego konkursu Seedcamp.
Na tej podstawie zostanie zbudowana nowa sieć dająca właścicielom sklepów internetowych szereg narzędzi pozwalających na lepszą promocję swojego sklepu, dywersyfikację i zwiększenie ruchu na swoich stronach oraz generowanie dodatkowego zysku przez wyświetlanie reklam własnych, produktów komplementarnych, sieci afiliacyjnych oraz reklam zasięgowych.
Nowym prezesem Promoring.pl sp. z o.o. został Marcin Zaremba.
źródło: informacja prasowa