Prosta droga do e-biznesu

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Eksperci imerge rozpoczynają kolejny, innowacyjny w swej formule projekt. Warsztaty „Prosta droga do e-biznesu” wprowadzają nową jakość do obszaru szkoleń z zakresu e-commerce, dzięki synergii dwóch elementów – eksperckiej wiedzy i silnemu nastawieniu na wdrożenie rozwiązań.

Eksperci imerge rozpoczynają kolejny, innowacyjny w swej formule projekt. Warsztaty „Prosta droga do e-biznesu” wprowadzają nową jakość do obszaru szkoleń z zakresu e-commerce, dzięki synergii dwóch elementów – eksperckiej wiedzy i silnemu nastawieniu na wdrożenie rozwiązań.

Pierwsza edycja warsztatów, dedykowana osobom, które chcą realnie zwiększyć sprzedaż i ulepszyć funkcjonowanie swojego biznesu, została zaplanowana na 19 października. Na unikalną formę przedsięwzięcia składają się trzy istotne elementy: ekspercka wiedza, poparta case studies z polskiego i zagranicznych rynków, coaching personalny dostosowany do potrzeb uczestnika oraz mentoring – niezbędny element ewaluacyjny.

– Nasza analiza rynku wykazała lukę, odnoszącą się zaawansowanych produktów szkoleniowych z zakresu e-commerce. Istnieje wiele szkoleń, czy też możliwości udziału w konferencjach, jednak pozostawiają one pewien niedosyt. Unikalność i wysoka jakość oferty imerge polega na tym, że zdobycie wiedzy traktowane jest jako pierwszy etap proponowanej drogi. Plan wdrożenia opracowywany z coachem i mentoring to kolejne kroki, które pozwolą przełożyć pomysły na konkretne działania – mówi Justyna Skorupska, prezes zarządu imerge Sp. z o.o.

Warsztaty to jednak nie jedyny sposób w jaki eksperci spółki dzielą się wiedzą. Justyna Skorupska pełni również funkcję szefa grupy roboczej ds. e-commerce w IAB Polska. Jednym z ważniejszych zadań IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku, w zakresie metod wykorzystania Internetu, co dokonuje się między innymi poprzez organizacje i wystąpienia na konferencjach, czy też stworzenie kolejnego poświęconego zakupom internetowym dokumentu – „Poradnika e-Commerce dla kupujących”. Innym przykładem zaangażowania może być współpraca imerge z International Data Group Poland, w ramach której odbyło się niedawno webinarium poświęcone e-sklepom.

– Dzielenie się wiedzą to nie tylko mój obowiązek, lecz także moja pasja – mówi Justyna Skorupska. Od października rozpoczynam też pracę u podstaw, co oznacza, że będę prowadzić zajęcia z zakresu e-commerce na dwóch warszawskich uczelniach: Collegium Civitas oraz Uczelni Łazarskiego – dodaje z uśmiechem.

Jak twierdzą organizatorzy, warsztaty to efekt długich poszukiwań oraz zdobywanych przez wiele lat wiedzy i doświadczeń. W ramach projektu każdy z uczestników szkolenia otrzyma pakiet pięciu indywidualnych sesji coachingowych. Ich celem będzie stworzenie planu wprowadzenia przedstawionych rozwiązań, dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości danej firmy. Wsparcia w tym zakresie udzieli Izabela Mleczko – dyplomowany coach Szkoły Głównej Handlowej oraz prezes Stowarzyszenia Promocji Coachingu, która jako trener rozwoju osobistego tworzyła i zarządzała licznymi projektami z zakresu coachingu biznesowego oraz job i carreer coachingu.

– Bardzo się cieszę na współpracę z ekspertami z imerge. Coaching jest moją pasją, a w tym projekcie widzę ogromny potencjał – mówi Izabela Mleczko. – Uważam, że trójfazowe warsztaty są jedyną w swojej kategorii ofertą na rynku, która daje możliwości realnej zmiany i przekierowania wiedzy i myślenia na konkretne działania – dodaje.

Kompleksowe podejście i profesjonalne wsparcie dobrze łączy się z misją imerge. Bazując na doświadczeniu ekspertów, którzy biorą odpowiedzialność za efekty końcowe swoich działań, spółka oferuje zupełnie nową jakość. Projekt został objęty patronatem merytorycznym IAB Polska oraz serwisu e-commerce.edu.pl.

źródło: informacja prasowa