Jednym z najważniejszych zadań każdego PR-owca jest tworzenie i dostarczanie dziennikarzom materiałów informacyjnych. Do tej pory na polskim rynku brakowało narzędzia, które ułatwia ten proces i jednocześnie czyni go przyjaznym dla obu stron. Stworzenie takiego rozwiązania postawili sobie za cel pomysłodawcy startującej właśnie aplikacji Prowly.com. Start-up wchodzi w skład portfolio funduszu IQ Partners S.A.
Prowly.com to internetowy start-up ułatwiający zarządzanie działaniami public relations. Aplikacja skierowana jest zarówno do pracowników agencji PR, wewnętrznych działów PR w firmach, jak i PR-owców-freelancerów. Jej głównym zadaniem jest optymalizacja procesów tworzenia i dystrybucji materiałów prasowych.
W chwili obecnej Prowly.com składa się z trzech modułów. Pierwszy z nich służy zarządzaniu kontaktami do mediów. Wszyscy zarejestrowani użytkownicy Prowly.com otrzymują bezpłatnie dostęp do listy najważniejszych mediów w Polsce, w oparciu o którą tworzyć mogą własne bazy. Drugi moduł to landing pages, czyli zupełnie nowy sposób na prezentację dziennikarzom materiałów informacyjnych za pomocą efektownych, responsywnych stron internetowych, dostępnych także na urządzeniach mobilnych. Ostatnim elementem aplikacji są wysyłki oraz ich statystyki, które w znaczący sposób ułatwiają przeprowadzanie efektywnego follow-upu.
Prowly.com szczególnie docenią zespoły PR-owe – każdy użytkownik zapraszać może do korzystania ze swojego konta swoich współpracowników. Przez pierwsze 14 dni aplikacja jest darmowa. Po wygaśnięciu okresu próbnego użytkownicy mogą zdecydować się na jeden z trzech planów abonamentowych, dostosowanych do wielkości zespołu korzystającego z aplikacji.
Projekt rozwijany jest w ramach spółki Prowly.com Sp. z o.o., która należy do portfela największego polskiego funduszu inwestującego w projekty technologiczne na wczesnym etapie rozwoju – IQ Partners S.A.
W naszym portfolio mamy obecnie ponad 80 projektów. Na inwestycję w Prowly.com zdecydowaliśmy się z uwagi na ciekawy model biznesowy oraz niezagospodarowaną jak dotąd niszę na polskim rynku. Dzisiejsza premiera to dopiero początek drogi tego projektu. Będzie on dalej rozwijany i liczymy, że już niedługo agencje PR nie będą mogły się obyć bez tego narzędzia – mówi Maciej Hazubski, prezes zarządu IQ Partners S.A.
źródło: informacja prasowa