Przekroczyliśmy 280 tys. użytkowników na świecie – twórcy aplikacji TimeCamp podsumowują 2018 rok

przekroczylismy 280 tys uzytkownikow na swiecie tworcy aplikacji timecamp podsumowuja 2018 rok
Udostępnij:
TimeCamp to obecnie jedna z najbardziej zaawansowanych aplikacji do zarządzania czasem. Nasze przychody już tylko w 10% pochodzą z Polski. Zespół obecnie liczy 30 osób i obsługujemy ponad 280 tys. użytkowników. W 2018 roku znaleźliśmy się w rankingu Deloitte i uruchomiliśmy narzędzie HeySpace.

TimeCamp to coś więcej niż oprogramowanie do monitorowania czasu. To platforma działająca w modelu SaaS bądź w on-premise dzięki, której można rozliczać klientów, sprawdzać wewnętrzne projekty, sprawdzać pracę i produktywność pracowników oraz partnerów, a także zarządzać kosztami. Dodatkowo, oprogramowanie pozwala sprawdzić, komu oraz które zadania w pracy zajmują najwięcej czasu

Wchodząc w 2018 rok byliśmy już jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie tego typu narzędzi na świecie. Zatrudniamy wielu specjalistów i obsługujemy ponad 280 tys. użytkowników na całym świecie. Nasze przychody już tylko w 10% pochodzą z Polski. Naszymi największymi klientami są firmy ze Stanów Zjednoczonych (42%), Wielkiej Brytanii (8,4%), Kanady (7%) i Australii (4,2%). Pozostałą część tworzą klienci z całego globu z większości krajów na świecie, łącznie z Tajwanem, Wietnamem, Kenią, Brazylią, Chinami czy Japonią.

Większość naszych użytkowników pochodzi z sektora B2B. Mamy też sporą grupę freelancerów, którzy rozliczają się ze swoimi klientami przy pomocy TimeCampa.

Najważniejsze z funkcji platformy obejmują: automatyczne wystawianie faktur, budżetowanie projektów i liczenie ich poziomu realizacji w czasie, rejestrację liczby przepracowanych godzin w pracy, a nawet w poszczególnych programach czy dokumentach. Dzięki temu nasze oprogramowanie jest na tyle elastyczne i rozbudowane, że może być wykorzystywane na wiele sposobów.

Czy HeySpace zagrozi Slackowi, czy Trello?

 

W 2018 roku stworzyliśmy nowe oprogramowanie – HeySpace – które początkowo miało nam pomagać we własnej pracy, ale okazało się, że śmiało można było je zaprezentować światu. HeySpace łączył w sobie elementy związane z komunikacją z zespołem, spotykane np. W Slacku czy Discord oraz elementy związane z zarządzaniem zadaniami - znanymi na przykład z Trello. Oprogramowanie spotkało się z niezwykle ciepłym przyjęciem przez użytkowników. Okazało się, że produkt jest na tyle dobry, że pod koniec roku wprowadziliśmy płatny plan i od razu znaleźliśmy pierwszych płacących klientów! Mamy potwierdzenie – jest miejsce dla takich produktów na rynku. Jest to dla nas szansa spenetrowania nowych obszarów, ale wciąż powiązanych z naszym sztandarowym produktem, czyli TimeCampem.

HeySpace obecnie dostępny jest również w wersji mobilnej

Zespół TimeCampa doceniony nagrodą Deloitte

 

W 19. edycji rankingu Deloitte – najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej znalazło się aż 18 spółek z Polski. Dynamika wzrostu przychodów wszystkich firm technologicznych z rankingu wyniosła 1 290 proc. na przestrzeni ostatnich czterech lat. Jedną z nich był TimeCamp S.A. (dawniej Time Solutions Sp. z o. o.). To ogromne i prestiżowe wyróżnienie, które potwierdza naszą ugruntowaną pozycję na rynku.

Źródło: TimeCamp wśród laureatów nagrody Deloitte Technology Fast 50

Nasze plany w 2019 roku to zdobycie nowych segmentów rynku, w którym na co dzień się poruszamy. Zdecydowaliśmy się na dodanie nowych funkcjonalności m.in. takich, które są powiązane z lokalizacją GPS. Trzeba zaznaczyć, że sukces jaki osiągnął HeySpace mobilizuje nas jeszcze bardziej do dalszego rozwoju. Aktualnie wdrażamy strategie pozyskania nowych integracji, by jeszcze bardziej spełniać potrzeby naszych klientów. Wierzymy, że przemyślana praca i polaryzacja rynku przyniesie wiele sukcesów w 2019 roku.

Paweł Kijko - Szef Działu Marketingu w firmie timecamp.pl

Przeczytaj również o podsumowaniach roku Blinkee.citySkriware i FreshMail.