Przełom w marketingu motoryzacyjnym online

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Profesjonalny serwis internetowy dla dealerów samochodowych i autokomisów bez jednorazowych, wysokich kosztów? Łatwy w obsłudze nawet dla początkujących? Oszczędność czasu, pracy i wydatków, szczególnie w obliczu narastającego kryzysu? TAK! – odpowiadają twórcy oprogramowania MotoPromo.

Profesjonalny serwis internetowy dla dealerów samochodowych i autokomisów bez jednorazowych, wysokich kosztów? Łatwy w obsłudze nawet dla początkujących? Oszczędność czasu, pracy i wydatków, szczególnie w obliczu narastającego kryzysu? TAK! – odpowiadają twórcy oprogramowania MotoPromo.

Na rynku pojawiło się nowe rozwiązanie ułatwiające codzienną pracę marketingowców, sprzedawców i osób zarządzających punktem sprzedaży samochodów. MotoPromo to innowacyjne, a jednocześnie intuicyjne w użytkowaniu oprogramowanie, stworzone specjalnie dla branży motoryzacyjnej – przede wszystkim dla dealerów i salonów samochodowych oraz auto komisów.

MotoPromo to kompleksowe narzędzie do marketingu internetowego. Automatycznie tworzy profesjonalną stronę internetową stacji dealerskiej (także wielomarkowej) czy komisu samochodowego, posiada moduły ofert dostępnych od ręki samochodów, umożliwia szybki eksport i synchronizację dodanych ofert z zewnętrznymi portalami ogłoszeniowymi, prowadzenie działań promocyjnych online, organizowanie efektywnych kampanii w Internecie, generowanie kontaktów i wiele więcej.

Funkcjonalności najprzydatniejsze i najistotniejsze w prowadzeniu biznesu zostały podzielone na 4 główne obszary zastosowania: SPRZEDAŻ, MARKETING, WIZERUNEK i STATYSTYKI. Zostały one wybrane po wnikliwej analizie specyfiki branży motoryzacyjnej i problemów, z jakimi borykają się na co dzień osoby odpowiedzialne za sprzedaż, marketing i rozwój.

W wyniku tego powstało kompleksowe rozwiązanie wszystkich analizowanych problemów, jak chociażby czasochłonność dodawania ofert na wielu portalach ogłoszeniowych, brak centralnego systemu do prezentacji całej oferty aut dostępnych „od ręki” czy wysokie koszty przygotowania profesjonalnego serwisu internetowego.

MotoPromo to łatwa w użytkowaniu strona z intuicyjnym systemem zarządzania treścią CMS, moduły prezentacji oferty samochodów dostępnych od ręki na stocku dealera, moduły dodawania akcji promocyjnych, bez limitów ilości umieszczanych ofert, bez ukrytych kosztów. Aplikacja dostępna także w wersji darmowej.

Jeśli jesteś dealerem samochodowym lub prowadzisz komis samochodów używanych i szukasz rozwiązania, które ułatwiłoby Ci zarządzanie ofertą, zwiększyło przychody ze sprzedaży i efektywność działań promocyjnych, a do tego pomogło znacznie obniżyć KOSZTY i generować OSZCZĘDNOŚCI – MotoPromo jest idealne dla Ciebie!

Dla użytkowników o mniejszych wymaganiach została udostępniona bezpłatna wersja oprogramowania, a dla każdego zainteresowanego dostęp do pełnej wersji demo na 48 godz.

źródło: informacja prasowa